1. LINK // 2. LINK // 3. LINK // 4. LINK // 5. LINK // 6. LINK // 7. LINK // 8. LINK // 9. LINK
Wihoo nu är det måndag och jag hoppas verkligen att ni är laddade för denna veckans blir det en tuff och svettig utmaning. Höll själv på att avlida när jag spelade in den som ni kan se på filmen nedan 😀
Jag utmanar er att göra mitt intensiva träningspass nedan minst 3 gånger innan veckans slut.
MY FAT BURNING WORKOUT:
Work 50 sec, rest 10 sec…
– Jumpin Jaxx
– Push ups
– Mountainclimbers
– Crunches
– Burpees
– rest 1 min
X 5
[youtube id=”wcdvW-YuyGs”]
English: It´s monday and time for a new sweaty challenge. I challenge you to do my Fat Burning Workout on the video at least 3 times before the end of this week. Who wants to join?!
Man kan också anmäla sin blogg och utmana sina läsare. Posta bilden ovan och länka detta inlägg –> http://nyheter24.se/modette/idawarg/?p=18957 och lämna sedan en kommentar om att ni är med (glöm inte skriva med er bloggadress). Kommer sedan göra ett inlägg med länk till alla bloggar som är med ![]()
.
Hemma i Stockholm igen efter en galen trevlig helg i Stockholm. Efter väldigt mycket resande vilket har betytt sitta på röven, så tog jag mig en sväng till gymmet för att köra ett lite längre löppass. OJ vad länge sedan det var och fy satan vad jag inte gillar löpning ð Haha jag tycker det är så långtråkigt att springa i samma takt hela tiden och idag måste jag erkänna att de där 6km på 11-12km/h var riktigt tunga!
Men men kondition går snabbt att träna upp så inget att hänga läpp för. Grymt skönt var det i alla fall efter passet.
Snygg var jag i alla fall i min nya blåa PUMA outfit. LOVE!