RYGGTRÄNING – CHECK!

 

 

http://norrskenochrymdskepp.blogg.se

Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

kotka.devote.se

http://be-sofit.blogspot.co.uk

http://sandrakarlssons.blogg.s…

http://johannaam.blogg.se/

http://almadagerhem.spotlife.se

paulinasuonvieri.blogg.se

www.fitspoos.blogg.se

Www.nattstad.se/louisewaallin

www.bianca.blogg.se

doitforyourself.shapemeup.se 

http://norengardjessica.devote.se

http://malin.jakvan.com/

http://josefinanna.blogg.se

bjoorkander.blogg.se

Denna veckans utmaning har varit ett ryggträningspass – Video hittar ni HÄR! Har kikat in på era bloggar hos er som varit med och ser att många av er gillade veckans utmaning och att ni har fått kontakt med era ryggar. KUL! 🙂 Nästa vecka blir sista utmaningen innan vi kör lite jullov och hoppas ni alla tokladdar inför den 🙂

Idag har jag massor att fixa med. Har ännu inte köpt en enda julklapp så det blir definitivt ett julklappsrace idag. Sedan måste jag förbereda nästa Veckans Utmaning, skriva en artikel, städa mitt hem, fixa veckans avsnitt av fråga kiropraktor som kommer upp imorgon (förra veckans avsnitt som handlar om hållning hittar ni HÄR!) och ikväll ska jag äta middag med denna kära vännen som jag har många minnen med…

1. <3 // 2. Åkte tillsammans till Paris för att kolla på alla dansshower staden hade att erbjuda. Här är vi på Moulin Rouge. // 3. Gick i samma klass på Balettakademien och har fått kämpa oss igenom många klasser och föreställningar tillsammans. // 4. Innan uppträdande på Idol Finalen 2010.

 

 

 

 

UTVECKLING I MIN RUMPTRÄNING

Igår körde jag ett benpass. Som jag berättat innan så kämpar jag för min rumpa! Tycker just nu att min lilla rumpa är helt perfket men slarvar jag med träning och mat så försvinner den och det vill jag inte så är väldigt noga med att underhålla den.

Kör 1 benpass i veckan och då kör jag så tungt som jag kan med rätt teknik på ca 10-15 rep av varje övning. En övning som varit i mitt rumpprogram det senaste månaderna är benpress och där märker jag verkligen en förbättring på styrka. När jag började för ca 4 månader sedan, körde jag 3 set med 12 rep på 80kg. Igår körde jag 6 set med 10 rep på 160kg och tyngre ska det bli!

Igår blev det 60rep benpress, 60rep utfall i smith maskin, 45 rep goodmornings i CB, 60 rep höftlyft med vikt. Efter passet mådde jag riktigt illa för bepressen var väldigt tung för mig.

Haha.

Gick från gymmet med sparrisben och just nu känner jag hur träningsvärken börjar smyga sig på. UNDERBART!

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!