SOVMORGON

God Morgon!

Råg- och havregrynsgröt. keso. hallon och blåbär. kanel. mjölk. ägg.

Kände mig krasslig och febrig igår när jag kom hem från undervisningen så jag fick tyvärr ställa in min naprapattid imorse och ta sovmorgon. Helt rätt! Har inte tid att bli sjuk nu. Imorgon ska jag till Karlstad och köra en omgång med julshower igen så bäst att hålla sig frisk.

Idag blir det jobb. Ska koreografera, bokföra och fixa massa saker. Snart kommer det även dyka upp en grym tävling här på bloggen så håll ögonen öppna 😉

LÅNG MEN BRA DAG!

Äntligen hemma efter en lång men trevlig dag! Började med att möta upp Lilla P och Alex på gymmet för att träna tillsammans. Vi körde rygg, rotation och mage. Efter detta lilla pass så gick vi och lunchade tillsammans. Så himla mysigt att spendera förmiddagen tillsammans med dessa två gamla danskompisar från Dalsland. Tyvärr inte så ofta det händer!

Alex och Lilla P <3

Till lunch blev det lax och räksallad med avokado.

Efter lunchen sprang jag förbi WeRun kontoret och hämtade lite kläder jag beställt. En ny varm och skön vinterjacka, nya söta vita vinterskor och några par träningsbyxor… Tadaaa…

Sedan skndade jag mig iväg till dansskolan för att undervisa i hela 5 timmar och har precis kommit hem. Tur att jag har världens finaste pojk somn lagat middag till mig. Hur gott som helst var det. Kycklingfile stekt med soja + en god sallad med avokado. MUMS!

TILLBAKA PÅ GYMMET <3

God Morgon!

Igår var jag på gymmet i några timmar för både egen träning och jobb. Först körde jag ett litet konditionspass i uppförsbacke på 40 min och efter det hade jag 4 klienter på raken. Hur kul som helst! Att få möta en ny klient med nya mål och att sedan få vara med på vägen och då hjälpa till att nå dessa mål är så spännande! Någon behöver extra hjälp med stretch, någon behöver stabiliseras upp och rehaba en skada, någon vill bli mer ”deffad”, någon vill tappa ett flertal kilo, någon vill förbättra sin kondition, någon vill ha en extra spark i baken och någon vill ha specifik hjälp att bli en bättre dansare.

Nu har precis fått i mig lite frukost och ska snart bege mig iväg till gymmet för att möta upp 2 åmålsvänner. Vi ska först köra ett gympass och sedan gå och luncha tillsammans. MYS!

Dagens outfit, 5 lager kläder 😀

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!