MOT KARLSTAD & JULGALAN HELG 2

God Morgon!

Tvättar. Äter frukost. Packar. Haha ja allt på samma gång. Idag bär det återigen iväg till Karlstad.Wihhoo. Ikväll blir det ös på scenen tillsammans med Di Leva, Markoolio, Linda Pritchard, Sibel, Love Generation och Mats Ronander.

Eftersom jag och Celina är de enda dansarna på galan så är det en hel del att göra och den 1,5 timmen på scenen är sjukt svettig. Så bäst att ladda upp med energi under dagen! 🙂

Bjuder på denna härliga bild från Markoolios medley. haha.

Markoolio är riktigt härlig att stå på scenen tillsammans med. All in, och 100% inlevelse är vad som gäller.

T R Ö T T

Har precis kommit hem. Har undervisat i 5 timmar. Privatlektioner, Coaching inför Nordiska Mästerskapen och gruppträning.

Idag är en sådan dag då jag inte alls har varit hungrig. Middag fick bli 2 ägg och en burk kvarg med äpplemos, kanel och krossade linfrön. Är proppmätt och trött.

Imorgon bär det av till Karlstad med Celina, Sibel och hela gänget igen och kör omgång 2 av julgalan. Bäst att hoppa i sängen och hämta kraft. Natti.

Jag och Sibel <3

TÄVLING – VINN DEN NYA KLOCKAN FRÅN SWATCH!

Eftersom det är första december idag så ska jag fira detta med att lotta ut en fin julklapp till en av mina läsare.

Kommer lotta ut en sjukt snygg rosa klocka från SWATCH! Det är en helt ny modell och kostar 1080 kr. Jag själv har köpt en sådan rosa som jag kommer använda flitigt både till vardags och i gymmet.

För att delta i tävlingen behöver man skriva ett inlägg + länka till tävlingen. (länken är den här —-> http://werun.nyheter24.se/idawarg/2011/12/01/tavling-vinn-den-nya-klockan-fran-swatch/‎ ) Enkelt!

Vill man inte ha klockan själv är den ju perfekt att ge bort i julklapp 😉

Missa inte chansen utan anmäl er nu!

Vill man inte vara med i tävlingen kan man köpa klockan HÄR.

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!