ÅLDERSNOJJA?!

Fyllde 25 år i söndags och jag har fått så mycket frågor om åldersnojjor och hur det känns? Är det bara jag som absolut inte har någon åldersnojja? borde jag ha det eller?!

Jag tycker bara att det känns och passar mig bättre att bli äldre och det passar och det känns som man får mer respekt från folk man jobbar med.

Angående utseende mm så måste jag säga att jag känner mig 100 gånger snyggare nu än när jag var 18! Jag har nog heller aldrig varit så stark som nu på något plan!

Dessutom har sommarformen kommit tidigt i år! Är nog mycket tinamedleyt i julgalans förtjänst 😀 undrar hur många kalorier vi bränner under de 15 minutrarna? Haha.

Bild på min lilla mage från i lördags.

NY BLOGGDESIGN PÅ G

Som ni kanske har märkt så håller min bloggdesign på att byggas om. Hedern är redan utbytt och kommer numera växla mellan dessa 3 olika…

20111129-110007.jpg

20111129-110022.jpg

20111129-110049.jpg

Vilken är eran favorit? Jag hade jätte svårt att välja så då är det ju bra att man har ett så grymt team bakom sig som fixar så man kan ha 3 st headers på en gång 🙂 BÄSTA WERUN!

PROTEINGRÖT

Ska alldeles snart bege mig till tåget men först ska jag få i mig lite proteingröt lagad på 1 dl havregryn vatten och 1 ägg. Och serveras med 200 g lättkeso, hallon och kanel.

50g protein, 50 g kolhydrater och 13 g fett.

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!