THE SHOW MUST GO ON

Är tillbaka på mitt hotellrum och ska snart börja sminka mig inför kvällens show, men först ska jag göra en välbehövlig stretchomgång på kroppen. Jesus vad kroppen har tagit stryk av alla rep och allt dansande i klackar. Min soleus, gastorocnemius och iliopsoas är korta som attans. För er som behöver översättning så mena jag mina vader och höftböjare 😀 haha passade bara på att repetera lite muskler så man inte glömmer!

Ikväll kommer min familj och pojkvän och kollar och sedan åker jag med dem hem till Åmål för att fira. Imorgon är nämligen en väldigt speciell dag… Min födelsedag! Wihoo och. År är det extra speciellt eftersom ja fyller…?

Här kommer lite bilder från dagarna i Karlstad som jag snodde från Love Generations blogg 🙂

20111126-163503.jpg

20111126-163536.jpg

20111126-163552.jpg

20111126-163614.jpg

20111126-163630.jpg</

FIKATIMEZ

Sitter och fikar med 2 killar ur bandet, Sibel, Linda och Celina. Så himla skönt att äntligen få lite ledig tid att bara hänga. Kommer inte ens ihåg när det hände senast?

Ikväll är det gala igen och min familj och pojkvän kommer och kollar 🙂

20111126-150414.jpg

PREMIÄR KVÄLLEN

Har varit lite dåligt med bloggandet men det var för att dagen igår var det verkligen fullt ös medvetslös. Alltid stress på premiärdagen!

Men tillslut blev de dags för första showen med publik och shit vad kul det var! Hade mjölksyra i benen redan innan showen efter alla rep och efter Markoolios medley hade jag även blodsmak i munnen men jag njöt av varenda sekund! Så himla roligt! Jag älskar det här!

De roligaste med showen är att vi dansar så sjuk mycket och så många olika stilar. Först står vi i koresetter och klackar och dansar sexy mama, i nästa nummer är det baggy och kängor och i nästa springer vi runt i glitterkjolar och pompoms och spelar mer teater än dansar.

Så himla roligt! Stämningen bland alla inblandade är så skön och alla artisterna är duktiga och även väldigt ödmjuka och Lotta furubäck som ha producerat hela showen är ju bara helt fantastisk! Ser verkligen fram emot att få göra showen hela 7 gång till! Wihoo 🙂

Sedan hade det ju inte varit alls lika roligt utan min danskompanjon, Celina! Världens bästa Celina <3

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!