NY DAG, NY FRUKOSTBUFFE

God morgon!
När jag vaknade imorse var jag så hungrig så att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Eller jo det visse jag ju i och för sig… FRUKOSTBUFFEN! Ah tror att jag har käkat upp halva buffén och jag är fortfarande inte mätt 😀 haha!

Nu ska jag tillbaka till hotellrummet och fixa mig innan det är dags för en hel dags rep igen med genomdrag av hela showen mm.

20111124-095401.jpg

SLUT SOM ARTIST

Efter 3 timmars tågresa och snart 5 timmars rep tillsammans med artisterna är jag lite sömnig. BAra några timmars rep kvar 🙂 wihoo!

Celina tjuvfotade mig när jag vilade mitt lilla huvud. Beskriver ganska bra hur jag mår nu… 😀

20111123-193055.jpg

PROTEINBARSLUNCH

Är framme i Karlstad och sitter på mitt hotellrum och äter ”lunch”. Jag som alltid flänger hit och dit och behöver snabb energi mellan träningspass och undervisning har ett lager med proteinbars att ta med mig.

Idag blev det PROMAX DIET dark choklate. Har handlat mina på HE-fitness som har bästa pris på både bars och proteinpulver. Nu får ni som läser min blogg dessutom 10% på allt ni handlar där! De enda ni behöver göra är att skriva idawarg som rabattkod. 🙂

Kolla in —–> http://hefitness.se

20111123-142501.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!