LÖRDAGSMORGONTRÄNING

God morgon! Råkade ställa klockan en hel timme för tidigt och kunde inte somna om. Vad passar då bättre än att besöka hotellets gym innan mina frukostkompisar vaknar? Längtar till frukostbuffen nu och det kommer bli extra gott efter ett träningspass! HUNGRIG! 🙂

20111203-090658.jpg

20111203-090735.jpg

BACK IN KARLSTAD

Vi kliver av i Karlstad och jag känner hur fruktansvärt glad jag blir av att vara tillbaka i Karlstad. Det är som ett inre lugn kommer över mig. Konstigt eftersom jag om någon timme ska stå på scenen och jag har ej gått igenom något ännu.

I alla fall gick jag och Celina in på Åhléns och handlade lite. Blev helt paff och generad när den söta kassörskan säger att hon läser min blogg varje dag. Kul! Finns det fler från Karlstad som läser?

Efter en timme i spa avdelningen och jacuzzin så ligger jag nu på hotellrummet fördigsminkad och väntar på att gå bort till BMB för att fixa allt inför showen…

Medan jag väntar övar jag alla uttryck som ska göras på scenen. Haha gäller att ha ett stort förråd av olika uttryck som dansare! (OBS! Ett skämt!)

MYS PÅ TÅGET

Sitter på tåget osminkad med 1 kaffekopp i varje hand och myser med min iPad! Är framme om 50 minuter och önskar just nu att tågresan var längre för det är så mysigt! 🙂

20111202-143230.jpg

20111202-143059.jpg

Har precis käkat 2 st smörgåsar på LCHF bröd. Älskar bröd men får problem med magen om jag äter för mycket och älskar därför att de börjat sälja bröd nästan utan kolhydrater.

Har ni testat det?

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!