PERIODISK FASTA – DAG 1

Igår började jag köra min periodiska fasta, då jag ska försöka hålla mig att äta mellan 12-21 varje dag och fasta resten. Dock så har jag sen träning på måndagar (slutar 21) och jag kommer alltid, hur sent jag än tränar att vilja äta efter för annars kommer jag inte kunna sova, så igår blev det sista målet vid 21.30.

Så kändes dag 1: Jag som är ett matvrak och framförallt en frukostmänniska trodde det skulle gå käpprätt åt h****** igår, men jag måste faktiskt säga att det gick hyffsat lätt. När jag vaknade så var jag hungrig men jag har mina olika drinkar mm. som gör att jag klarar av hela förmiddagen fram till lunch. Kommer berätta mer om mina knep senare idag då jag tänker dela med mig av min matdagbok för hela dagen.

 Var inte alls hungrig under förmiddagen utan bara lite segare i hjärnan än vanligt. Sedan kan jag säga som så att lunchen har aldrig förr smakat så gott 🙂 Tränade även igår och kroppen hade lika mycket ork som vanligt.

Jobbighetsgrad fasta dag 1: 1 av 5

English: Yesterday I started my intermittent fasting. I will eat between 12-9 and fast the remaining hours. My firts day went better than expected. Later today I will tell you how My food schedule looked like during the day.

NU ÄR DET ÄNTLIGEN DAGS!!!

 

IKVÄLL ÄR DET DAGS! Som jag har längtat! Höstterminens första PoleDanceklass på StudioDQ är ikväll! Wiiii 🙂 Har inte tränat Pole på hela sommaren så det ska bli väldigt intressant att se hur det här kommer gå vägen? Önska mig lycka till!

English: TONIGHT IS THE NIGHT I´ve been longing for! It´s time for the first Pole Dance Class of this term. Have not been training Pole for 2 months and it will be very interesting to see how it goes? Wish me luck 🙂

Undrar om jag fortfarande kan göra så här? :S

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!