Okategoriserade

LUNCH @ GINA TRICOT

ida-warg-gina-tricotida-warg-gina-tricot1ida-warg-gina-tricot-2ida-warg-gina-tricot-3

Trousers – Zara // Top – HERE // Shoes – HERE

Igår var jag och mina fina tjejer och lunchade på Gina Tricots kontor. Det var så mysigt och vi fick kolla på så mycket fina kläder! Wow säger jag bara vad shoppingsugen man blev! 🙂 Förutom massa fina kläder var jag helt såld på inredningen där inne. Dör för den blå soffan, stukaturen, panelen och ja typ allt där inne. Haha älskar inredning! Jag visar ju sällan upp mig själv här i bloggen i ”vanliga” kläder utan det brukar ju mest vara träning. Är det något ni är intresserade av att se mer av? Jag själv älskar kläder och hade jag inte haft en träningsblogg så hade jag garanterat haft en modeblogg 😀

//English: Yesterday me and my sweet girls was at Gina Tricots head office for lunch. It was so cosy and so much beautiful clothes! I just say wow! Except a lot of nice clothes I loved the decor, the blue couch, sprain tour, panel, and yes everything in there! Haha. I seldom take pictures of myself in regular clothes but is that something you want to see more of here? I love clothes and if I not had a fitness blog I would have had a fashion blog 😀

HUR FÅR JAG KONTAKT MED RUMPAN?

front-squatsquestion answerHej ida :D jag har verkligen problem med att få kontakt med rumpan när jag tränar. Hur ska jag göra för att få bra kontakt? Jag vill ju ha den där grymma träningsvärken i rumpan :P

SVAR: Hej fina du och tack för din kommentar! Du är inte ensam om det här problemet och jag har skrivit flera inlägg om det här tidigare så här har du lite tips…

Hur får jag kontakt med rumpan?

Hitta kontakt med rätt muskel

Hur hittar jag kontakt med rumpan?

Vilka övningar får man bäst kontakt med rumpan?

//Question/snswer in swedish. Use google translate.

ATT GÖRA CHINS

ida-warg-träningsblogg2ida-warg-träningsbloggida-warg-träningsblogg1

I fredags körde jag ett riktigt härligt ryggpass! Trots jetlag kände jag mig riktigt stark och klarade av mina chins bra. Har slarvat med dem en de senaste månaderna så har stannat lite i min utveckling men ska lägga på ett kål och köra chins minst 1 gång i veckan framöver. Att klara av att dra upp sig själv är sådan grym känsla och det får mig verkligen att känna mig stark! Brukar ni träna chins och pull-ups?

Efter passet så rullade jag lite på foamroller + stretchade. För er som vill ha en superspgatstretch så testa lägga upp ena foten på en rulle när ni stretchar spagat som på bilden längst ner 🙂

//English: This friday I did a really nice back workout! Even though I had jetlag I felt really strong and I manage to do my pull-ups very good. I´ve been careless with my pull-ups the last month but I will start to practice my pull-ups at least once a week from now on. To manage to pull myself up makes me feel so strong and I love it! Do you practice pull-ups?

 

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!