Okategoriserade

PÅSK-O-GRAM

Oral B påskbild 3_omskalad(Inlägg i samarbete med Oral-B.)

För ett tag sedan hade jag en tävling #hejakalla där Lukas vann en grym eltandborste från Oral-B. Wohoo. Nu är det dags för ännu en grym tävling! Påsken börjar ju närma sig och för att ni inte ska behöva oroa er för hål i tänderna efter allt påskgodis så kommer Oral-B nu tävla ut 10st Påsk-o-Gram innehållande en Oral-B Pro 2500 och den smarta tandkrämen ProExpert100 st ProExpert tandkrämer. Hur grymt?!

Gå in HÄR för att vara med och tävla.

//English: Swedish competition.

GÅRDAGENS VIDEOINSPELNING

IMG_5665.JPGIgår var jag på Stadium Kungsgatan hela förmiddagen och spelade in videos ni alldeles snart (förhoppningsvis ikväll) kommer att få ta del av. Så himla roligt och jag blir ju helt galen när jag är inne i affären hur sjukt mycket fina kläder de har! Vill ju bara plocka med mig allt de har! 🙂 För er som gillar löpning och vill ha grymma tips på allt som hör där till kommer verkligen att uppskatta dessa videos 😉 Kommer hända mycket kul och snart kommer det ett lopp ni kan signa upp er på tillsammans med mig så jag hoppas ni är sjukt peppade och kör på för fullt med #WARGRUN?! 🙂

//English: Yesterday I was at Stadium all morning recording some videos I will show you soon. So fun and they had so much nice clothes that I just wanted to buy them all! For those of you who like running there will be a lot of good tips so stay tuned.

 

VIKTIGT ATT VARIERA TRÄNINGEN

benpass-ida-wargida--warg-benträning-1ida-warg-benträning

I söndags var jag riktigt trött pga. att jag inte kunnat sova så bra för jetlagen, men jag visste att jag skulle må prima av ett träningspass så tog mig till gymmet och körde ett riktigt svidande benpass. I 1,5 år har jag kört 2-10 reps, ganska tungt och med vila. Jag känner nu att det är dags att variera mer för att få utveckling och kommer börja lägga in ”kontaktpass” med fler reps (15-20), lättare vikter och mindre eller ingen vila mellan övningarna. Min kropp är inte van och det svider ordentligt under övningarna och idag sitter jag här med världens träningsvärk!! haha underbart! Så vänner känner ni att ni stannat i er utveckling så variera er. Byt övningar, ändra vikt, ändra set och ändra vilotiden.

//English: This sunday I was really tired but anyway I went to the gym for a butt and leg workout. For 1,5 year I´ve been doing 15-20 reps, heavy weights and with a longer rest between sets. Now I feel to vary my training to get better results and will start to do workouts with more reps (15-20), lighter weights and less rest. My body is not used to this kind of training and it really hurts and today my but is so sore! haha love it! So keep in mind to vary your training. 

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!