Okategoriserade

SHOPPINGSUGEN!

nelly-sommar

(Adlinks)

1. HERE // 2. HERE // 3. HERE // 4. HERE // 5. HERE // 6. HERE // 7. HERE // 8. HERE

Hej älskade vänner! Det här vackra vårvädret vi har har gjort mig så galet shoppingsugen på både vår och sommarkläder och det finns så galet mycket snyggt ute nu och vill ju bara köpa allt. Jag älskar verkligen svart och vitt och min garderob består typ bara av svart, vitt och jeans. Träningsgarderoben är dock väldigt mycket mer färgglad. Nog pratat om kläder… Idag ska jag hälsa på min kusin på hennes jobb då hon jobbar på ett gym här i Åmål. Ska dit och köra ett pass (tror det blir rygg) och sedan ska vi gå till älskade farmor och fika. Måste passa på att hänga med släkten nu för imorgon bär de av tillbaka till Stockholm igen. Hoppas ni har en fin måndag 🙂 Kram, I

//English: Hi my sweet friends! Im in a big shopping mood because of the beautiful spring weather. There is so mucj nice clothes and I just want to buy them all! I love black and white and want to buy all the things above. Enough talking about clothes… Today I will visit my cousin Vicky who works on a gym here in Åmål. I will do a back workout and then we will go to our grandmother for some coffee. Must take the opportunity to hang out with my family because I go back to Stockholm tomorrow. Have a nice monday 🙂 Love, I

GÅRDAGENS LÖPTRÄNING MED FAMILJEN

löpning-ida-warg-1 löpning-ida-warg

Jag, mamma, moster och lilla kusin innan vårt löppass i skogen. // Me, mum, aunt and my little cousin before our run session.

Har verkligen kommit igång med min löpträning. Det tog emot i början då jag inte tränat konditionsträning på sååå länge men nu börjar jag få in ett flow. Jag kör efter #wargrun schemat + lite extra för som jag sagt innan så kommer jag springa ett lopp i början av sommaren på 1 mil och känner att jag måste börja träna inför det :S Jag har aldrig gillat och springa och speciellt inte långt. Jag gillar mer att träna saker där man ger allt under en kort stund, vilar lite och sedan kör igen. Intervaller så att säga. Det är inte min kondition som sätter stopp utan mitt huvud. Jag tycker det är så otroligt tråkigt att göra samma sak i en timme. Haha, jag övar på det. Får helt enkelt se till att göra en grym spellista så tiden flyger iväg. Den här veckan har jag redan fått in 3 löppass och ikväll blir det ytterligare ett då jag springer med min familj och släkt. Efter påskmiddagen igår så körde jag, min mamma, min moster och min kusin ett härligt pass uppe i skogen. Det blev att alla körde lite olika och droppade av eftersom men passet som jag körde kan ni se nedan. Blev drygt 1 timme och 8,5km med uppvärmning intervaller + avslutade med att springa 2 km så snabbt jag kunde + nedvarvning. UNDERBART!

//English: I really got started with my running! I do the #wargrun scehdule + a little bit more because I will run a race this summer and I must begin to train for it. I never liked to run and especially not far. I like interval workouts more because I get so boored to do the same thing in 1 hour. haha but if I do an awsome playlist I will make it 🙂 This week I´ve already done 3 run workouts and I will do one more this evening. Yesteray after easter dinner I was running with my mom, my aunt and cousin. Everyone did a little diffrent workouts but below you can see what I did. WONDERFUL!

5 min power walk

30 min 1 min run + 1 min power walk

15 min 2min run + 1 min power walk

2 km run 

5 min power walk

 

ÅTERHÄMTNING

ida-warg-påsk4ida-warg-påsk2ida-warg-påsk1ida-warg-påsk-5recept-nyttig-kakapåsk-ida-warg

Lite bilder från påskhelgen. // Some pictures from this easter weekend.

Har så himla härlig Påsk! Att få vara med familjen hemma i Åmål med vackert väder och god mat är ju bara magiskt! Det har varit en väldigt stressig period med sjukt mycket jobb nu innan påsk vilket har varit galet roligt men skönt med en liten påsk break! Att åka från Stockholm ibland är verkligen skönt! Känner nu att jag har fått massa energi och jag är taggad på att åka tillbaka för att jobba jobba jobba! Wohoo så mycket kul på g! Hur har eran påsk varit? Har ni tränat något?

//English: So nice easter weekend together with my family! A lot of good food and beautiful weather! Its been a very stressful period with work so it was very nice with a easter break. To leave Stockholm for a few days is so nice and now I got a lot more energy and ready to go back to Stockholm for more work work work 🙂 Wohoo Im so excited! Did you have a good easter break? Did you work out?

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!