Okategoriserade

VÄLJ RÄTT LÖPSKOR + FRÅGESTUND

Som jag berättat innan så kommer jag att springa mitt livs första lopp i år och det är Nike Women’s 10KM Stockholm som går 27 juni. Ska bli så galet kul och ni kan hänga med i mitt team som heter TeamStadium. Wohoo skulle vara så kul om ni hängde med och stöttade mig i det här! Vi kommer vara tusentals tjejer som springer loppet på Stockholms gator och kostar endast 230kr att delta. Så kom igen nu och häng med i mitt lag TeamStadium genom att:

1. Gå in HÄR.

2. Välj TeamStadium.

3. Ange koden: TeamStadium.

4. Ange promo code: #TeamStadium.

För att ladda inför loppet så har Stadium och Nike löparklubbar varje måndag 17.45 som utgår från Stadium Drottninggatan. Jag kommer delta nästa måndag 13 april så för er som är sugna kom dit och häng med 🙂 (Gratis att delta) Läs mer HÄR.

Har fått många frågor om hur man väljer rätt löpskor och här kommer en video om det. N´joy! 

(Inlägg i samarbete med Stadium)

FRÅGESTUND! Som jag sa i slutet av videon så har ni nu chansen att fråga löpcoachen Jessica allt ni vill veta om löpning. Så vad väntar ni på? Ställ era frågor nedan så tar jag med dem till Jessica på måndag.

//English: A swedish collaboration. 

MAGISK LUNCH

lunch-ida-warg-2 lunch-ida-warg-1 lunch-ida-warg

God kväll mina vänner! Har haft en grym vecka i Åmål och är nu toktaggad för denna vecka som är smockfull med jobb, fotografering, möten, events, fixa naglarna, träffa vänner, loppis (ska sälja massa träningskläder i stl XS-S. Är ni intresserade så maila mig på FB). Så himla roligt men jag måste bara försöka få ihop tiden då jag vissa dagar just nu har 3 möten samma tid. Haha. Nu är jag i alla fall tillbaka i Stockholm och det känns kul. Idag har jag varit på lunch på en uteservering på Strandvägen och det var helt magiskt. Beställde in varmrökt lax, stekt potatis, sparris och spenat och de bjöd även på sjukt goda glutenfria knäckebröd med vispat smör. Till efterrätt blev det vaniljglass och kaffe. MUMS säger jag bara! Nu har jag suttit och jobbat ikapp och ska ta mig en sväng till gymmet… eller kanske en Power Walk… hmmm kan inte riktigt besämma mig. Ha en fin kväll älsklingar! Puss, I

//English: Good evening my friends! Had an amazing week in Åmål and Im so excited to be back in Stockholm. This week is full booked with work, events, meetings, photo shoots etc. Wohoo. It feels so good to be back! Today I had an amazing lunch on Strandvägen. Ordered smoked salmon, fried potatoes, asparagus and spinach +  gluten-free bread with whipped butter. For dessert there was vanilla ice cream and coffee. SO YUMMIE! Now I will hit the gym… or maybe a power walk… hmm cand decide 😀 Have a nice evening sweeties! Love, I

TRÄNINGSRESOR 2015

DSC_5745surf-ida-wargOLYMPUS DIGITAL CAMERAIMG_0557-0-1024x829IMG_0873-1024x1024

Bild 1-2 Portugal // Bild 3-5 Thailand

Vänner ni har väl inte missat att jag kommer ha 2 träningsresor detta året?! En nu i maj som är en surfresa till Portugal och sedan en aug/sep som går till underbara Thailand och paradisön Koh Tao.

Surfresa till Portugal – Det här är för dig som älskar att vara aktiv på semestern. I priset ingår boende, frukost alla dagar, 5 surflektioner, 3 träningspass med mig, 3 yoga, utflykt och du kan testa på Pole Dance om du vill. Kommer bli så galet kul! Åk själv eller ta med dig ett gäng polare och kom med!

Mer info och bokning HÄR.

Träningsresa till Thailand 27 aug – 5 sep – Jag var i Koh Tao i vintras och den lilla ön är helt magisk! Så vacker natur, god mat och härliga människor och jag bara längtar tills jag ska dit igen på denna träningsresa. Den här resan är för dig som vill kombinera en underbar semester med träning. Här ingår boende, ekologisk hälsofrukost alla dagar, lunch alla dagar, 15 träningspass, yoga, kost föreläsning, båtutflykt mm. Vi kommer bo på vackra Villa Seaview Garden och när vi inte tränar är det fritt fram att utforska den vackra ön, ta massage, dricka smoothies, ligga i poolen, dyka mm. Vill man träna ännu mer än vad i gör på campet så har ön bra utbud på thaiboxning, ett crossfitgym och massa bra yoga. Ja denna ön är verkligen perfekt för dig som gillar träning och hälsa men man behöver inga tidigare erfarenheter för att följa med utan man kör på sin egen nivå.

Finns några platser kvar och du kan läsa mer och anmäla ditt intresse HÄR.

//English: Information about my 2 workout trips this year. The first to Portugal and the second o Thailand. Push on the links above for more information.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!