Sitter hos min bästa frisör Alex igen och ska bli ett snäpp mörkare till 🙂 Wii vart ska detta sluta! Vad tycker ni jag ska göra med min frilla? Brunt? Kort?
Gooood fredagsmorgon!
Vaknade klockan 7 och gick som en zombie upp och lagade frukost och slog upp fysiologiboken. Ahh ska skriva prov idag :S Jag känner mig inte redo! Jag tycker det är så sjukt intressant så jag vill liksom gå in mer i varje process och lära mig den, men det tar sådan lång tid så nu vet jag inte ens om jag kommer fixa provet eftersom jag inte hunnit igenom allt ð haha! Skulle nog kunna plugga fysiologin i ett halvår alltså! Galet svårt men väldigt coolt och intressant!
Ska i alla fall bli trevligt att träffa alla fina klassvänner på PT-school idag. Har saknat dem…
Nä nu får jag sätta fart och racerplugga annars blir det en till vecka med fysiologiplugg…
Har precis varit och coachat mina elever inför lördagens tävling. 3 timmars lektion + 2 privatlektioner. Så roligt att se sådan utveckling hos alla mina elever! Det gör mig lycklig! Ska med och coacha på tävlingen på lördag och det sk bli jätte spännande!
Bjuder på en film från dagens träning. Detta är Louise Holm som tävlar i SuperStar i vanlig disco och här kommer hennes Freestyle program då man även får göra volter. På denna filmen gör hon inte allt, där hon går ska det vara volter! Grymt begåvad tjej i all fall så njut av denna film 🙂
[videofyme id=”289442″ width=”480″ height=”360″]