FOTOGRAFERING IDAG

Åh har försökt i nu snart 30 min att ladda upp ett av mina favoritklipp från gårdagens tävling men det funkar inte 🙁 BUUUU! Får ta det senare idag och hoppas på att det funkar då!

Idag ska jag bli plåtad för webbsmyckesbutiken byCelina. Det är min fina vän Celina som har startat den och det går ruskigt bra för henne och hennes smycken är supersnygga! Finns till och med ett smycke som heter IdaWarg 🙂 Haha STOLT!

Så här såg det ut förra gången jag fotograferades för byCelina. Idag blir det lite mer 70-tals style med fjäderextensions. Spännande!

GLITTRANDE DAG

Shit pommes frites, jag är HEEELT slut! Har varit på tävling hela dagen och kom precis hem. Har coachat och hejat så mycket så jag är helt hes. Var en riktigt bra anordnad tävling och jag är mycket stolt över alla mina elever som har presterat riktigt bra! 🙂 Blev många finalplatser och flera pallplaceringar. GRYMT JOBBAT ALLA MINA ELEVER!

En sak som var lite mindre bra var matutbudet på tävlingen. Har under dagen fått i mig 1 smörgås, 1 kesella och 1 äpple (som jag hade med mig själv). Inte mycket att hänga i julgranen. Ska nu se till att få i mig määäängder med mat, är helt utsvulten! Måste lagra upp nu för till veckan drar jag igång med träningen på riktigt för denna terminen! Wiii, nu är det slut på långa dagar sittandes på rumpan och plugga! På måndag blir det fullt ös medvetslös till jullovet som gäller ;D

Middagen idag blir lax, kantareller och grönsakswook.

DISCOTIMEZ HELA DAGEN LÅNG

Sitter och väntar på tåget som ska ta mig till Västerås. Gick upp i tid och tog mig en powerwalk till tåget. Har inte riktigt vaknat till liv än men det lär jag ju göra 😀

Discodunk, splitthopp och swarovskis hela dagen lång! STORT LYCKA TILL till alla mina elever!nu kör vi! 🙂

20111008-074349.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!