NU DRAR DET IGÅNG

God Morgon!

Dags för en superfrukost för att ladda upp inför dagens och resten av veckans träning. Nu drar det igång 🙂 Idag blir det dansträning i 3 timmar med powerwalk till och från dansen för att sedan hem och få i mig någon slags mat hemma för att åka direkt iväg för att undervisa 3,5 timme. Hej och hå i det blå! Slut på stillasittandet! 🙂

Hur går det med eran träning? Är ni taggade eller är ni inne i en träningssvacka och behöver inspiration?

Dagens frukost: Havre- och Råggröt med blåbär och hallon, keso och mjölk + 1 ägg.

MODELLTIMEZ

Hej och hå!

Har precis kommit hem efter att ha varit på fotografering hela dagen med mina underbara vänner Celina, Natasha och Alex. Det började inte så bra för min del då jag fick ca 3 allergiska shocker hemma hos Celina. Hon har nämligen skaffat hund och när hon skulle sminka mig så fick jag hund baciller i mitt ansikte och blev helt rödflammig i hela facet. Det svider som faaan och jag ser förj***** ut! Det jobbiga är att det håller i sig någon timme :S Skulle egentligen spelat in videosnutt till hemsidan men de fick köra den med Natasha eftersom jag såg helt kaos ut! Rodnaden och svidandet la sig ner tillslut och vi kunde fota.

Åkte sedan ut på Djurgården och fotade. Var så sjuuukt kallt men bilderna kommer bli grymma så det var lätt värt det! Älskar Celinas stil och jag älskar mina nya fina fjäderextensions jag fått i håret! Passar min nya hårfärg perfa!

Kolla in webbshoppen här —-> http://bycelina.se/sv

Här kommer lite backstagebilder från dagen…

LÖPRUNDA

Direkt efter frukosten så begav jag mig ut på en härlig löprunda. En sak är säker, jag mår så sjukt mycket bättre av att träna! Vilken härlig känsla! Äntligen fick jag springa av mig efter 4 veckors plugg och stillasittandes på röven 🙂

Såg dock väldigt rolig ut när jag kom fram… Haha vad hände med frillan? Årets bästa bild på mig…

20111009-154120.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!