ÄKTA LYCKA

Naprapatbehandlingen och vilostunden gjorde mig gott! Känner mig som en människa igen nu, wihooo 🙂

Nu på kvällen har jag varit och haft 3 st konsultationer på World Class Vasastan. En konsultation är första mötet då man som PT tar reda på information om klienten för att eventuellt fortsätta ett samarbete. Jag ställer frågor om träning kost och hälsa och hjälper klienten att sätta upp mål. Denna information använder jag sedan för att sätta upp specifika träningsprogram för att klienten ska nå sitt/sina mål.

Känns så himla roligt och så rätt! Jag brinner verkligen för att få hjälpa andra människor och det finns inget bättre än när en klient eller elev gör framsteg! Det är äkta lycka för mig!

Har man frågor om att boka PT med mig, maila på idawarg@gmail.com.

IDA VILA?

Repet med Linda gick jätte bra. Vilken begåvad och ödmjuk tjej! Sådant gillar vi!

Påväg hem pratade jag med mamma i telefonen och hon frågade vad jag skulle göra nu? Jag svarade att jag egentligen skulle träna men att jag inte fick det pga. behandlingen jag gjorde imorse och att jag istället skulle ta mig en långpromenad, svara på mail, koreografera mm. innan jag ska iväg och ha PT-kunder kl 17.00. Då sa mamma, varför inte bara lägga dig ner och vila innan du ska jobba, det är det du behöver!

Hmmm… det har hon verkligen rätt i. Vila är något jag alltid glömmer bort och jag känner mig alltid så lat om jag lägger mig och vilar. MEN jag vet egentligen bättre och lyssnade på mamma denna gången och ligger nu i sängen. Dock kombinerar jag jobb med vila. Ligger här och svarar på mail, skriver träningsdagbok och läser om olika dieter. Kanske ska gå lite oftare på behandling så jag tvingas vila 😀 Mysig tisdag!

NAPRAPAT BESÖK

Har precis kommit hem från naprapaten. Såå galet skönt att kunna röra på ryggen igen! . Var hos en kille som heter Martin Löwgren som är både naprapat och Personlig Tränare. Grymt duktig kille som även kommer hjälpa mig med min hamstringskada. Ser jag fram emot!

Nu har jag fått i mig lite frukost och ska bege mig mot Lidingö. Idag ska vi repa tillsammans med Linda med denna snygga bruden…

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!