FREDDIE WADLING – ”THE WORLD IS NOT ENOUGH”

För någon veckan sedan spelade jag in en musikvideo till Freddy Waldings nya platta med enbart Bondmusik. Då fick jag spela ”bondbrud”. Nu har musikvideon släppts och jag gillar den. Jag syns till och från genom hela musikvideon och mitt namn står också med. 🙂

Se videon här —– > http://www.dn.se/webbtv/film-ljud/freddie-wadling-the-world-is-not-enough/

Här är lite bilder från inspelningen…

DANS HELA DAGEN LÅNG

Har precis repat klart med tjejerna i Love Generation. Jätte gulliga tjejer verkligen och sjukt snygga! Ser verkligen fram emot att göra jul Alan tillsammans med alla dessa underbara människor som är med 🙂

Nu är det bara 5 timmars undervisning kvar innan jag är klar för dagen. Ska tugga i mig en halv limpa bröd så jag har energi för resten av dagen 😀

20111116-160425.jpg

REP MED LOVE GENERATION

God Morgon!

Idag blir det fullt ös. Först ut till Täby och kolla kläder till Julgalan, efter det ska vi träffa tjejerna i Love Generation och repa in deras nummer till galan och efter det väntar 5 timmars undervisning. Hej och hå! Mycket dans idag 🙂

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!