JULGALAN 2011 KARLSTAD

Puh vilken söndag! Först var det gymmet och ett grymt träningspass, kommer ha träningsvärk imorgon.

Efter det har jag spenderat 4 timmar i danslokalen tillsammans med Celina. Vi håller på att repa förfullt inför Julgalan i Karlstad. Eftersom det är mina hemtrakter ska det bli riktigt roligt att göra 8 shower 4 helger i rad på BlueMoon Bar i Karlstad. Dessutom är en av artisterna i showen en av mina bästa kompisar, nämligen Sibel 🙂

De andra artisterna som är med är Thomas DiLeva, Love Generation, Markoolio, Linda Pritchards och Chris Lindh.

Ska bli riktigt roligt 🙂

GYMPASS + REP

Här har jag spenderat hela förmiddagen…

20111113-132744.jpg

…bland de fria vikterna 🙂 har kört totalt slut på triceps, axlar och mage idag + att jag powerwalkat 40 min (till och från gymmet) och 10 min på löpandet i uppförsbacke!

Härlig start på denna söndag. Nu är jag på väg till danslokalen för att repa i några timmar med Celina. Det börjar närma sig showtime nu. Berättar senare vad det är vi repar inför. Nu blir det lunch i form av kvarg och nybakat valnötsbröd.

TREVLIG OCH PROTEINRIK LÖRDAG

God Morgon!

Sitter här med mitt morgonkaffe och laddar upp för lite söndagsträning innan det senare idag blir jobb.

Hade en supertrevlig lördag igår då jag först träffade och tränade en klient (berättar mer om det senare idag) och sedan lekte jag med Malin resten av kvällen. Är så glad att jag träffat en kompis som har precis samma livsstil som mig. Brukar annars ofta känna mig ensam på helgen då alla andra är ute och festar och min kille jobbar.

Jag och Malin var och rensade och fotade massa kläder i min gamla lägenhet. Kommer att sälja ut en hel del på internet inom kort. Efter det åkte vi hem till M där hon bjöd på middag.

Haha middagen var minst sagt väldigt proteinrik då den bestod av Kyckling, halloumi och keso plus 1 ananasring 😀 Men eftersom jag var på besök så bjöds det även på bröd. Grovt, hembakat lingonbröd 🙂 Mums! Malin serverade också ett stort glas med funlight till 😀 Märks att jag blir bjuden på middag av en riktig träningfreak?

Visst ser det gott ut? 😀


Haha, Det var i alla fall ruskigt gott! Efter det snackade vi inredning, träningsupplägg och kostscheman innan jag fick skjuts hem. Där bjöd jag på efterätt, en stor tallrik med kvarg och funlight.

Haha en mycket trevlig och proteinrik lördag med andra ord 😀

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!