DANCEREHEARSAL MED ALEX SAIDAC

Har precis skrivit på kontrakt för att börja jobba som dansare för härliga Alex Saidac. Sökte på hennes namn på youtube för att lyssna på  hennes singel och då hittade jag detta klippet från ett av våra dansrep 🙂

Ser verkligen fram emot att få stå på scenen med Alex och bästa Celina igen 🙂 wiii.

BOYFRIENDTIMEZ

Efter drygt 1,5 vecka utan min pojkvän saknar jag honom ganska rejält. Idag kommer han hit till Åmål och det ska bli så mysigt!

Jag och min Alexander.

LILLA ”DISCOIDA”

Har precis kommit hem från farmor där hela släkten varit på fika. Har druckit kaffe, käkat sockerfria kakor bakat på bla. kesella, dinkel och sukrin, masserat och fått massage av kusin Vicky, Spelat kort och käkat hemmagjord filbunke. Supermysigt!

Hittade också ett gammalt kort på mig i discokläder då jag tävlade i guldklass. Hihi känner ni igen mig?

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!