JULDAGSMOTION

Åh vad härligt! Har precis varit ute på PowerWalk med min familj och mina kusiners familj. Vi gick 7 km i skogen på 1 timme och 20 min. Härligt att få röra på sig lite och få lite frisk luft och lagom träning så här på juldagen!

Någon av er som har juldagstränat?

ISTÄLLET FÖR DOPING

Hade en supermysig julafton igår tillsammans med min familj och släkt. Fick massa fina julklappar där en av dem var denna boken…

20111225-102605.jpg

Har önskat mig den länge och blev superglad att jag fick den nu!

Någon av er som läst den?

GOD DISCOJUL!

God Jul på er alla fina!

Igår klädde jag och min söta kusin Filippa granen iklädda mina gamla discotävlingskläder som jag hade när jag var 12-14år. Haha, vi uppträdde även till Filippas favorit Eric Saade inför släkten… 😀


Idag blir det julafton och mys med hela tjocka släkten! MYS!

HA EN UNDERBAR JULAFTON NU!

Kärlek från Wargen.

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!