FREDAGSKAFFE PÅ ANGLAIS

Har haft det så mysigt med Sibel på Anglais. Drack först kaffe och bytte julklappar. Fick Ett nytt fint rouge och läppglans av henne från Make Up Store. Efter det pratade vi massa gamla minnen och kollade på bilder. Herregud vad mycket kul vi har gjort tillsammans!

<3

Sedan blev det lite shopping i Sturegallerian. Ett nytt läppstift från YSL, en locktång och en söt liten tröja.

WOLFIE, SIBELIE & KISSIE

Äntligen hemma i Stockholm. Avbryter min uppackning för att åka och fika och byta julklappar/fika med Sibel. Mysigt! När vi gjorde julgalan träffade jag henne dygnet runt i flera dagar så nu har det känts tomt en hel jul utan min flickvän! Buu.

Bjuder på denna otroligt snygga bilden på mig kyckling och Kissie på Gotland 2009. Någon på bilden har kört på stenhård ohälsosam deff sedan dess. Gissa vem? ;D

HEJ DÅ ÅMÅL

God Morgon!

Bloggade inte på hela dagen igår för att jag och Alexander tog en utflykt till Karlstad och IKEA. Ska inreda HELA lägenheten hemma i Stockholm så behövde kolla på mycket grejer! Supermysig dag! Jag övningskörde också både dit och hem. Wihoo… Körkort 2012 😀

Varför äta 1 maträtt när man kan ta 2? ♥

När vi kom hem drog vi direkt iväg på Friskis & Svettis på ett core pass. Var inte det jobbigaste jag varit på men det var skönt att få röra lite på sig! 🙂

Idag åker vi tillbaka till Stockholm. Efter nästan 2 lugna sköna veckor i Åmål med massa mat och vila så ska det bli roligt att komma tillbaka till Stockholm och sparka igång året 2012 med en dunderfest! 🙂 Wiii, längtar!

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!