NU KÖR VI – UTMANING!

Ja mina vänner nu var det slut på vilan! Efter 2 veckor med god mat, soffliggande, långa sovmornrar och avlutade med en hej dundrande fest så är det nu dags att köra igång med 2012.

Klockan stod på 8.00 imorse, 08.08 var jag utanför dörren fullt påklädd och började min morgonpromenad i raskt tempo. 50 minuter slutade den på och jag var svettig!

När jag kom hem var jag sjukt hungrig! Lagade proteingröt på 1 dl havregryn, knäckte i 1 ägg och käkade det med jordgubbssylt (utan socker), keso och kanel.

Mycket bra start på det nya året!

Ska försöka att gå minst 5 långpromenader i veckan. Någon som är på? Detta är en utmaning! Att minst gå 5 promenader över 40 minuter de närmsta 2 veckorna! Ni som är med, kommentera här nedan.

Nu kör vi!

GOTT NYTT 2012

GOTT NYTT ÅR ALLA FINA!

Festen igår var GRYM! Hade så sjukt roligt! Det var god mat, bra sällskap, uppträdanden, raketer, grym musik och ett sjukt ös!

Tack Alexander Pärleros, Daniel Hallen, Michael Linqvist och Fredrik Hellstrand för den grymt anordnade festen och tack alla fina vänner som jag tillbringade kvällen med igår. Kärlek <3

Här kommer lite bilder från gårdagen från min iPhone.

GOTT NYTT ÅR MED ÅRETS NYÅRSFEST!

Idag är det nyårsafton Idag är det nyårsafton idag är det nyårsafton!

Hatar alltid nyårsafton men idag har min pojkvän tillsammans med Daniel Hallen, Fredrik Hellstrand och Mikael Lindkvist styrt årets  Nyårsfest med middag för 170 pers! Alla mina närmsta vänner kommer så jag ser verkligen fram emot denna kvällen! Idag blir det glitter, lösögonfransar och klackarna i taket! Wihooo!

Känner att 2012 kommer bli ett grymt år!

GOTT NYTT ÅR ALLA FINA!

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!