POLE DANCE SÖNDAG

Efter en mysig och lugn förmiddag med familjen är det nu dags att svinga sig runt stången! Wiii har längtar! Söndags Pole Dance på G 🙂

20120205-145308.jpg

LOREEN – EUPHORIA <3

God morgon!
Har sovit hos mina kusiner inatt tillsammans med familjen. Igår käkade vi italienskbuffe och kollade på melodifestivalen. Hejade och röstade självklart på Sean men SHIT Loreen alltså!

Det var inte bara låten som var bra och Loreen som sjöng bra utan Hela numret var helt magiskt! TACK Ambra Succi för det som koreograferat Lorees nummer! Det var något nytt och speciellt och hade en helhet som jag tror kommer gå låååångt!

20120205-091749.jpg

HEMSKT TRÄNINGSPASS

Det var riktigt tungt för benen att ta sig igenom dagens träningspass! Blev 30 min kondition i uppförsbacke 10 grader lutning med intervaller. Direkt följt av 2000 m rodd på 10 min. Riktigt tungt att ro efter 30 min på bandet! Hade ingen energi kvar men bestämde mig för att ro 2000 m innan jag fick avsluta så då var det bara att bita ihop!

Avslutade passet med superset på magen! Till sommaren ska det vara riktiga magrutor på magen! 🙂

20120204-141353.jpg

Nu blir det maaaat i mängder! 🙂

20120204-142054.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!