SVINGAT MIG RUNT POLEN

Wihoo. Har varit och svingat mig runt Polen igen 🙂 denna lunchklassen på Pole Fitness passar mig perfekt! Vi har en danstjej som lärare och jag gillar det då allt blir då snyggt utfört istället för att det blir lite hackigt och krokigt! Grym inspiration är hon! 🙂

20120202-140436.jpg

Nu ska jag hem och byta om igen och sedan åka ut till Vallentuna och undervisa 4 timmar! Hej och hå vilken härlig dag fylld med dans! 🙂

FANTABOLOUS DANCE AGENCY

God Morgon!

Efter mitt undervisningsmaraton på 5 timmar igår så somnade jag som en stock. haha. Nu är jag vaken igen och på språng.

Ska på möte för Dans Agenturen. Just nu håller vi på att bygga upp den, planera framtiden och även planera nästa gig som kommer vara i början av mars på Berns. Jätte kul att vi fått så många fina ord och positiv feedback över att vi dragit igång detta. En agentur är precis vad som behövs i dessa tider då dansvärlden inte är den lättaste. Svårt att ta sig in i ”jobbcirkeln” då det oftast är samma dansare som gör alla jobb, många kör fulspel och många jobbar gratis för att kunna få något att skriva på sitt CV. Inte Okej att det ska vara så! Bättre arbetsförhållande till dansare behövs NU!

Gå gärna med i vår FaceBook sida och LIKA här för att hålla koll på vad vi gör!

Här kommer en promo film 🙂

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!