SUSHI OCH SHOW

God Morgon!

Igårkväll blev det sushi och sashimi till middag tillsammans med familjen och sedan var vi på cirkus och kollade på Robert Gustavssons show. Mysig kväll.

Jag och lillebror.


Min middag.

Innan showen.

Nu är jag på benen igen och ska få i mig frukost innan det bär av till gymmet med lillebror. Vet dock inte än vad det blir för pass med är sugen på kondition faktiskt eftersom det på söndag  massa styrka i form av Pole Dance.

Någon av er som är duktiga och kör lördagsträning idag?

SNYGGA MAMMA

Jag hoppas verkligen jag brås på min mamma. Snyggare 50 åring får man leta efter! ❤

20120203-172000.jpg

MAMMA 50 ÅR

Idag fyller min kära, underbara och snygga mor 50 år. Väckte henne med ett fint paket och har nu bjudit henne på en lyxig hotellfrukost På hotell Diplomat.

Nu ska vi bjuda lilla mamma på lite shopping och ikväll blir det middag och Robert Gustavssons show 🙂 mysig dag!

20120203-101335.jpg

20120203-101402.jpg

20120203-101626.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!