ARG

Aah är fett arg nu! Har varit och undervisat dans och har rest i drygt 1 timme för att ta mig hem. När jag slår koden i min port och ska gå in så vill inte dörren öppna sig! Varför? Buu. Sitter som en uteliggare inne på Ica och väntar på att min pojkvän ska svara i telefonen! Buuu livet är hårt ibland.

SNÄLLA tyck synd om mig!

20120206-215554.jpg

THE MATRIX SHOW – SEAN BANAN & IDA WARG

Fick denna kommentaren igår…

”shit, hittade den här videon från floorfiller helt random, det här var ju mitt favoritprogram, coolt att jag sex år senare följer din blogg och inte ens inser attdet är samma tjej ;)

SVAR: haha det händer ganska ofta. Folk jag precis träffat säger ofta att de känner igen mig men kan inte komma på vart. Efter någon månad kommer de på det. haha FLOOR FILLER IDA 😀

Kul att du skickade länken på filmen på mig och Sean. Var sjukt länge sedan jag såg den. Tänk att det nu snart var 6 år sedan!

FITNESS 2012

2012 är året då jag ska bli sjukt stark och fit! Magrutorna ska fram, armarna ska bli mer tonade och rumpan ska växa utåt! Tappade en hel del muskler under jul då jag nästan bara ägnade mig åt promenader och konditionsträning. Musklerna försvann, jag gick ner 2-3 kilo och hela kroppen kändes svag och blev lite mera degig!

Nu ska musklerna tillbaka! Ben/rumpa kommer jag köra mycket på gymmet med hjälp av styrketräning och armar och mage kommer jag få genom min Pole Dance. Ser redan efter 3 gånger att mina armar och axlar börjat få en annan form och börjar bli köttigare! Sedan är det mängder av mat som gäller, dock rätt sorts mat! Här ska det byggas!

Ska bli intressant att se hur detta kommer gå? Magen kommer vara enklast medan mina armar faktiskt aldrig varit riktigt muskliga innan utan bara smala, lite degiga och raka.

Vilka är på? 2012 mitt livs form,  Nu kör vi…

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!