Okategoriserade

ÅRETS LÄNGSTA PROMENAD

20140725-101542-36942555.jpg20140725-101541-36941139.jpg

Igår så tog vi en lång promenad från Puerto Banus till Marbella. För mig blev det sammanlagt 1,6 mil om inte längre…

Strandpromenaden mellan de två städerna är otroligt vacker! När vi var framme i Marbella så var jag taggad på att gå tillbaka medan min pojkvän ville ta en taxi tillbaka vilket han gjorde. Jag började gå själv och njöt av min promenad i ca 10 min innan jag insåg hur j*vla långt det var tillbaka och hur varmt det var (igår var det tydligen 40grader)! Haha. Började därför att jogga intervaller då jag råknade till 100 (Gick 100 och sprang 100). När jag började närma mig tänkte jag att jag skulle ta en genväg hem och svängde av strandpromenaden. Det hela slutade med att jag hamnade i en skog, fick hoppa över en å och klättra över ett stort stängsel vilket gjorde att jag hamnade mitt på en golfbana där folk spelade. Var tvungen att gå igenom typ 4 hela banor och jag var livrädd att få en boll i huvudet 😀 Sedan på golfbana får man oftast inte som tjej ha korta shorts och jag hade endast korta jeans shorts och en bikinitop. Haha kaos! Jag sprang igenom golbanan och kom äntligen ut på en väg men hade ingen aning om vart jag var. Som tur var kunde jag efter det lokalisera mig med min iPhone och hittade hem.

När jag kom till poolen där min pojkvän varit i en timme redan så var jag så varm och helt genomblöt av svett och jag har aldrig varit med om ett skönare bad! Haha. Vilken jäkla promenad alltså! Att jag aldrig kan lära mig att genväg är oftast senväg!

English: Use google translate.

DEN RIKTIGA IDA

Vet inte vad ni har för intryck av mig genom bloggen, men kan tänka mig att ni tror att jag är en seriös tjej? I denna videon kan ni se hur jag egentligen är! Haha. Vem leker på surfbrädan? Vem springer från lektionen och hoppar i poolen? Vem dansar omkring när läraren försöker få oss att lyssna och gå ner till stranden?

English: Video day 🙂 Who is playing on the surf board? Who´s jumping in the pool? Who´s dancing like crazy when the surf teacher is try to speak?

Funkar inte videon hittar ni den HÄR.

SÅ ÄTER OCH TRÄNAR JAG UNDER SEMESTERN

20140723-144523-53123708.jpg

Efter dagens tuffa benpass svalkade jag mig i poolen. SÅÅÅ nice! // After todays leg workout I had to cool down in the pool. SO nice!

Många har frågat hur jag tänker med träningen under semestern/sommaren och när jag är ute och reser och så tänkte förklara lite hur jag tänker…

Träning för mig är inte något jag gör i perioder utan det är en del av mitt liv och min livsstil som jag gör regelbundet året om. Bara för att jag har semester eller för att jag reser så betyder inte det att jag totalt stänger av. Träning är något som får mig att må bra och att gå till gymmet i lugn och ro i flera timmar är värsta semestern och avslappningen för mig. Jag älskar det! Dock så kan det vara lite svårt när man är ute och reser att hitta ett gym, men det är inga problem. Jag behöver inte köra tunga gympass utan för mig så är en lång promenad, yoga eller en liten cirkelträning på hotellrummet toppen, bara jag får röra på mig.

Vill ni ha tips på bra cirkelpass ni kan göra hemma eller på resande fot hittar ni det på min youtubekanal HÄR.

you

Angående kosten så håller jag exakt samma kost när jag har semester som när jag inte har det. Jag äter bra näringsrik mat till 80% medan jag 20% unnar mig det jag vill ha. Dock äter jag helt glutenfritt och i stort sett mjölkfritt då jag inte vill få problem med magen.

During summer/holiday I try to keep my training and food as I normally do. I train 4-6 times/week and eat healthy 80% and 20% what ever I want. If I travel it´s hard to find a gym then I do power walks, yoga and circuit workouts. You can find a lot of different   circuits on my youtube channel HERE, do not forget to subscribe.

Hur gör ni under semestern? Tränar ni regelbundet? Hur ser kosten ut? // How do you do dunig summer/holiday? Do you train regulary? How does your diet looks like?

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!