Okategoriserade

ÄNTLIGEN POLE DANCE IGEN

20140801-170758-61678923.jpg

Igår körde jag första Pole träningen på snart 2 månader. Gaaah vad jobbigt det var! Allt som tidigare i vår känts så lätt kändes helt plötsligt så tungt! Haha, det blir alltid så men man kommer in i det snabbt! I alla fall var det så kul att vara tillbaka på Studio DQ och jag är så taggad på deras nya lokal som öppnar i höst med 3 hela salar och ett fullproppat schema! Wohoo!

Idag har jag i alla fall jordens träningsvärk typ överallt men det gör inte så mycket då jag ska spendera dagen på ett bröllop med massa trevliga människor och god mat. 

Yesterday I was at Studio DQ and traind Pole Dance for the first time in 2 month. Couldn´t remember that Pole Dance was so hard? Everything that use to be easy suddenly was so hard! haha. Anyway it was so fun to be back at Studio DQ and I can´t wait until the autumn when they open a new studio! Wohoo! Today my entire body is sore but it does´t matter because I will spend the whole day on a wedding with a lot of nice people and good food. 

HÄNG MED PÅ TRÄNINGSRESA

20140731-215638-78998184.jpg

Nu jäklar mina vänner får jag avslöja vad det jag pratat om. Jag och Alexandra ska nämligen hålla i en träningsresa till Marbella 16-23 oktober.

”Träningsresan är en helt all-Inclusive resa där allt du kan tänka dig ingår. Direkt flyg till Malaga, femstjärnigt boende i generösa lägenheter med solterrasser, två härliga pooler i det hälsoinspirerade ProFitness Campet. Vi serverar tre fitnessinspirerad måltider per dag mellan de välplanerade hårda och utvecklande träningspassen.”

HUR GRYMT? Träning, stretch, föreläsningar, coachning blandat med sol, bad, god mat och trevligt sällskap. SÅ nice! Kommer vara begränsat antal platser så är ni intresserade gå in och läs mer och ANMÄL INTRESSE HÄR. 

LIVET SOM EGEN FÖRETAGARE

20140731-133231-48751450.jpg

Happy me today – You can find the GLASSES HERE

Hej vänner! Idag känner jag att det är en sådan underbar dag. Har precis kommit hem från Celina där jag varit och fixat mina naglar. SÅ nöjd, kommer visa er resultatet snart. Nu sitter jag hemma och bokför mitt företag och ska sedan gå iväg på lite möten. Jag gillar livet som egen företagare så mycket eftersom man själv kan styra över sina tider och planering. Man jobbar hela tiden men att kunna ta med sig jobbet vart som är en sådan frihet och lyx att jag tror jag drömmer! Sitta och jobba ute på balkongen med en kopp kaffe eller varför inte på en terass i ett annat land? HUR galet är inte det? 

Inom kort (tror imorgon) kommer jag avslöja ett riktigt roligt jobb som några av er kommer kunna ta del av. Det är en kombination av lyx, spa, god mat, sol, bad, träning, yoga och massa andra roligheter. HUR kul låter inte det? Någon som kan gissa? Kommer finnas begränsat med platser och kommer vara försten till kvarn så håll utkik imorgon 🙂

Hi my friends! What a wonderful day it is today! Just got my nail fixed by Celina and I will show the result later, SO NICE! Now I´m home accounting my own company and later I will go off on some meetings. Love life as a self-employed so much because you can plan your time how you want. You always working but it´s such a freedom and luxury to be able to bring your job wherever you want to. 

 

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!