Okategoriserade

TRÄNINGSVÄRK OCH SMOOTHIE

20140723-084442-31482427.jpg20140723-084443-31483626.jpg20140723-084439-31479809.jpgGod morgon! Sitter och äter frukost och ska snart bege mig till gymmet för ytterligare lite träning. Det här är 4:e dagen i rad som jag tränar och det känns så underbart att hålla igång även när man är bortrest. Blev ett köttigt rygg och magpass igår och det känns idag kan jag minst sagt säga!

På eftermiddagen mötte jag upp Janni, Isabel och Hannah för en smoothie på ett grymt ställe nere i hamnen i Puarto Banus. Man kunde mixa sin egen smoothie och jag körde på banan, blåbär och citron. Alltså MUMS! En sådan blir det lätt idag igen!

Good morning! Eating breakfast and will soon go to the gym. It´s the 4th day in a row and it feels so nice to keep training up during the trip. Did a back and ab workout yesterday and I´m really sore today! Yesterday afternoon I met Janni, Isabel and Hannah for a smoothie in Puerto Banus. It was a place where you could mix your own smoothie and I took banana, blueberries and lemon in mine. YUMMIE!

 

SNYGGA TRÄNINGS TIGHTS

tights1. HERE // 2. HERE // 3. HERE // 4. HERE // 5. HERE // 6. HERE

Alltså jag dör vad snygga tights, vill shoppa nu! Vill ha alla men är sjukt nyfiken på de gråa (nr 3). De är helt sömlösa och skulle passa perfekt till mina yogapass. Finns i flera färger men jag fastnade för de gråa. Sedan bara älskar jag de helrosa Nike! VILL HA! Till vardags är jag en svart, vit och jeanstjej och bär sällan färg men på träningskläder älskar jag alla färger och mönster. Jag känner att det ger energi och speciellt på hösten då allt annat är så grått och trist. (För att komma till tightsen klicka på länkarna ovan.)

Gillar ni att träna i färg eller gillar ni färglöst?

I want all of these fantastic tights! Really want to try the grey tights (nr3) because they are seamless and should be perfect to use when I do my yoga practice. I also LOVE the pink Nike tights. To wear colors when while training gives a little energy, specially in the autumn when everything else is grey and boring. Do you like to wear colors on your workout clothes?

 

MIN NYA KÄRLEK BERTA

20140718-120649-43609577.jpg20140718-120648-43608392.jpg20140718-120646-43606837.jpg20140718-120651-43611346.jpg

Imorse blev vi serverade frukost på takterassen och våra värdar hade ordnat en gluten och mjölkfri frukost. Äggröra med banan, aprikos och svart kaffe, så gott!// This morning we had breakfast on our terass here in Marbella. Our host had arranged a gluten and dairy-free breakfast. Scrambled eggs with banana, apricot and black coffee. So nice!

Jag har hittat min nya kärlek här i Marbella! De som äger rummet vi bor i har en söt liten hundvalp som heter Berta som jag är helt kär i. Jag har länge funderat på att skaffa en hund men eftersom jag haft ett jobb innan där hundar ej är tillåtet så har det inte gått då jag inte vill lämna hunden själv eller på dagis, men nu jobbar jag hemifrån så är väldigt sugen på att skaffa mig en liten vän. Dock är jag allergisk mot vissa hundars saliv. Jag vill ha en Pomeranian men måste låna en först för att se hur/om jag reagerar på den. Någon av er som har erfarenhet av rasen Pomeranian?

Just nu sitter jag på takterassen utanför vårt rum och jobbar samtidigt som jag vaktar lilla Berta 🙂 Ska redigera filmer till min youtubekanal, svara på mail, planera höstens boot camp och redigera bilder från Barcelonaresan.

I found my new love here in Marbella! Our hosts owns a cut little puppy called Berta. I´ve tought long about buying a dog but the job I had before didn´t allowed dogs and I don´t want to leave my dog alone. But now I work from home and I really want a little friend. I want a Pomeranian but I need to borrow one first to see how/if I react? Anyone of you who have experience with the breed Pomeranian?

 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!