Okategoriserade

MORNING YOGA

IMG_1614.JPGIMG_1617.JPGIMG_1613.JPGIMG_1616.JPGIMG_1615.JPG

God Morgon mina vänner! Mår mycket bättre idag och började dagen med yoga i min pyjamas. Som jag har saknat den! 2 dagar utan min yoga har känts som en evighet. Bara för att fira min friskhet så blev det hela 40min yoga idag och jag njöt av varje sekund även om det var väldigt smärtsamt vissa stunder. haha. Jag älskar verkligen att börja dagen med yoga för det gör att jag får igång blodcirkulationen, får igång kroppen och det ger mig ett lugn genom hela dagen. HÄR hittar ni en video på en del av mitt yogaprogram, bara trycka på play och följa med.

//English: Good Morning my friends! Feel so much better today and I started the day with yoga in my pyjamas. Its been 2 days without my yoga and I really missed it! To celebrate my health I did 40min yoga this morning and it was amazing. Really love to start the day with yoga because it starts blood circulation and gives me a calm start of the day. HERE you can find a video on a part of my yoga routine, just push play and follow.

Glöm inte prenumerera på min Youtube HÄR. // Do not forget to subscribe on my youtube channel HERE

TRÖSTSHOPPING

nelly1. HERE // 2. HERE // 3. HERE // 4. HERE // 5. HERE // 6. HERE // 7. HERE // 8. HERE // 9. HERE

Att vara hemma sjuk är inte det bästa för plånboken, haha. Blir en hel del nätshopping och allt ovan skulle jag mer än gärna vilja klicka hem med en gång! SÅ fina grejer och hur sjukt snygg är inte nya flaskan från MyBkr? Jag har redan 3 helfärgade men funderar starkt på att även klicka hem denna med hjärtat. Så himla fin! Nej nu ska jag dricka lite mer te och fokusera på att driva ut den här sjukdomen ur kroppen. Haha. Puss på er så länge!

//English: To be home sick is not good for my economy because it gets a lot of online shopping. Love everything above and how cute is the new bottle from MyBkr? I already have 3 bottles in different colors but I really want this one with the heart! SO beautiful! Now, lets drink some more tea and get healthy! Love, I

 

HOME SICK

IMG_1565.JPG

God Morgon mina älskade vänner! Sitter här i soffan och snorar, sjuk som jag är! Så himla segt men ändå lite mysigt att tända ljus, krypa ner i en filt med datorn i knät och kaffekoppen i handen och bara mysa och tycka synd om sig själv. Haha. Det var flera år sedan jag var sjuk så ska njuta av det här 🙂

Såg igår att man nu kan nominera till årets Finest Awards. Jag vill bara säga att jag skulle bli så otroligt glad och tacksam om ni ville nominera mig i kategorin ”Träning/Hälsa/Idrott/”. Nominera HÄR.

Skärmavbild 2015-01-21 kl. 08.23.55

Sedan vill jag också säga till alla er som ville läsa min mat- och träningsdagbok, jag postar det varje dag i min app i Mikz. Ladda ner appen gratis och följ HÄR.

//English: Good morning my sweeties! Im sick today and sitting in my sofa with a cup of coffee, my computer, a blanket around me and feel sorry for myself. Haha. It was years ago I was sick so I will enjoy this moment 🙂  Saw yesterday that it´s time to nominate your favorite blogs in Finest Awards 2015. I would be so happy if you want to nominate me in the category ”Träning/Hälsa/Idrott” (Like Above). Nominate HERE. Then I also want to say to all of you who wants to know what I eat and train every day, on my app in Mikz I do a food and workout diary everyday. Downlowd and follow my app for free HERE.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!