Okategoriserade

EARLY MORNING YOGA

IMG_1344.JPGIMG_1347.JPGIMG_1346.JPGHello Jetlag! Nu har jag landat i Sverige och vaknade kl 4.15 imorse. Försökte somna om i 1 timme men gick inte så gick upp, tände ljus och rullade ut yoga-mattan och körde 30 min yoga. Så himla skönt och verkligen vad kroppen behövde efter en 15 timmars resa igår. Efter det lagade jag min frukost jag saknat absolut mest när jag varit borta, Acai Bowl. MUMS och skönt att vara hemma igen. Idag ska jag städa, tvätta, köpa doppresent och träffa min finis Alexandra. Wii så mys! Ha en fin fredag mina älskade vänner!

//English: Hello Jetlag! Now Im back in Sweden again and I woke up 4.15 this morning. Tried to sleep again but couldn´t so I took my yoga-mat and lit some candles and did a 30 min yoga. So nice and my body really needed it afer the 15 hours flight yesterday. After that I made my favorite breakfast that I missed so much, Acai Bowl. MUMS and so nice to be home again! Today I´m going to clean, wash, buy a present and meet my sweetie Alexandra. Wii so coast! Have a nice friday my friends!

BANGKOK

IMG_1302-0.JPGIMG_1300-0.JPGIMG_1303-0.JPGIMG_1304-0.JPGNu har vi landat i Bangkok för en sista dag av shopping. Trots endast 4 timmars sömn är jag aspeppad! Haha. Har ju inte köpt en enda sak på hela resan hittills förutom mat och massage så nu jäklar. Bor även på ett grymt hotell som bara är så nice så om jag orkar så vill jag köra ett träningspass på gymmet och njuta en sväng av spat innan det är dags att sova och fara hem  till Sverige igen. Men får se om det verkligen hinns med för vill ju se så mycket som möjligt av Bangkok också. Nu ska frullen ner i magen och även jobba klart det sista framför datorn innan det är dags att bege sig ut på stan.

//English: Now we´re landed in Bangkok for a last day with shopping. Despite only 4 hours of sleep I´m so excited! Haha. I haven´t bought one single thing except of food and massage on this trip so this is going to be really fun! We live on a very nice hotel with a gym so maybe there will be some training and chill in the spa later before going home to Sweden. But we´ll see if I really have time because I want to see as much as possible of Bangkok. Now time to eat my breakfast and last computer work before shopping! 

THAI BOXING

IMG_1219.JPGIMG_1222.JPGIMG_1217.JPGIMG_1221.JPGIMG_1218.JPGIMG_1220.JPG

Min pojkvän är grym på fighting och tävlar i MMA  så han tränar en hel del Thai boxning här nere i Thailand då han tränar inför VM i sommar. I lördags så följde jag med på ett pass och det var jättekul men jag höll på att dö, haha. Det var jag min pojkvän, en proffsfighter från Norge och en till tjej som var grym och lilla jag som är totalt nybörjare. Uppvärmningen var hopprep i 13minuter och jag körde 1 800 hopp i rad. Nemas problemas för jag älskar hopprep. Efter det var det bara på med handskarna för att slå på tränarna i omgångar i 45min. Ja jesus vad rolig jag måste ha sett ut. Tränaren kunde inte engelska så  han blev arg på mig när jag inte fattade och typ slog mig 😀 haha. Kul var det men nu sitter jag här idag med miljoner blåmärken och träningsvärk. Föredrar nog att hädanefter kolla på min duktiga pojkvän istället.

//English: My boyfriend is a really good fighter and competing in MMA so he´s training a lot of Thai boxing here in Thailand and preparing for Worl Championchip this summer. This saturday I followed him for a worker and it was very fun but so scary! Haha. It was my boyfriend, a professional fighter from Norway, another good girl and little me who is a total beginner. The warm-up was jumping rope in 13min and I did 1 800 jumps without problem. Love skipping! 🙂 After that it was boxing in 45 min and I must have looked so much fun!  The trainer could not talk english so he was angry at me when I didm´t understand and he hit me 😀 haha. It was fun but today I have a lot of bruises and I´m so sored! Next time I Prefer to look at my talented boyfriend instead.

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!