Okategoriserade

DISCO PARTY

disco-2-ida-wargdisco-4-ida-wargdisco-1-ida-wargdisco-ida-warg

Det är inte ofta det händer men ibland så är det kul att prata loss. Min pojkvän fyllde 30 för några veckor sedan och igår så hade han en hejdundrandes discofest där vi körde en kombinerad inflyttningsfest/30-års fest. Att samla alla sina närmsta vänner, klä ut sig, äta god mat och dansa hela natten lång är bannemej det roligaste som finns! Wohoo säger jag bara. Vi hade först alla 50 pers hemma i vår lägenhet på lite fördrink och sedan gick vi ner till V där det bjöds på middag och sedan dans till 3.00. Jag var helt svettig efter all dans men så lycklig! Tack alla som kom och förgyllde vår discofest!

//English: Yesterday we had a party with disco theme. First we had all 50 friends at home in our apartment on a little aperitif and then we went down to V, where we had dinner and then dancing all night. I was so sweaty after all the dancing but so happy! Thanks to everyone who came and brightened our disco party!

 

TJEJMIDDAG MITT I VECKAN

middag-usine-4-ida-wargmiddag-usine-3-ida-wargmiddag-usine-1-ida-wargmiddag-usine-ida-warg

God morgon mina vänner! Jag har sovit ganska gott men för er som följer mig på Mikz vet att jag skadat min axel. Dörför är jag uppe med tuppen idag för att besöka min kära naprapat Kjersti som så snällt ställer upp en lördagsmorgon. Jag har verkligen ingen aning om vad som hänt med har sådan galen smärta. Håller tummarna för att Kjersti kan få ordning på mig.

I alla fall så var jag på världens mysigaste tjejmiddag i på nyöppnade restaurangen Usine i torsdags med Alex, Janni, Annie, Hannah och Klara. Så himla trevligt att ta en spontan tjejmiddag så där mitt i veckan. Att maten typ var det godaste jag ätit gör ju inte saken sämre! OMG vilken perfekt röding med potatis, sarris, spenat och smörsås. MUMS nu blev jag hungrig! Så till er som behöver ett restaurangtips i Stockholm så kan jag verkligen rekommendera Usine som ligger vid Medborgarplatsen. Nej nu är det dags att kila iväg till nappis. Hörs sedan! Puss, I

//English: Good morning my friends!  I slept pretty good but for those of you who follow me on Mikz know I hurt my shoulder. Therefore I’m up early today to visit my dear naprapath Kjersti who so kindly set up a Saturday morning for me. I really have no idea what has happened but I have such a crazy pain. Keeping my fingers crossed that Kjersti can help me today. Anyway, I was at a cosy girl dinner in the newly opened restaurant Usine this Thursday with Alex, Janni, Annie, Hannah and Klara. The food was amazing! OMG what a perfect trout with potatoes, sarris, spinach and butter sauce. YUM! So for those of you who need a restaurant tip in Stockholm I can really recommend Usine. Love, I

 

TÄVLING – VINN EN HP STREAM NOTE BOOK!

Nu mina vänner kommer här världens grymmaste tävling då ni kan vinna en helt egen rosa fin HP Stream Notebook!  Datorn är mycket prisvärd och finns att köpa på NetOnNet HÄR. I videon nedan kan ni se en rundtur i mitt hem + vad jag tycker är fördelarna med denna fina rosa dator.

Tävla genom att berätta i kommentarsfältet var du trivs bäst med att jobba, eller plugga, samt motivera varför just du ska vinna den fina datorn från HP. Jag kommer sen välja ut en lycklig vinnare av datorn, tävlingen pågår fram till 26 april 2015. Så vad väntar ni på, anmäl er nu! 🙂

Datorns värde är 2500 kr, eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

//English: Video- A tour in my home + a swedish competition. 

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!