Okategoriserade

WHAT I CALL BEAUTIFUL MORNING

god-morgon

Det räcker med att ni kollar på bilden va så ser ni att det är en sjukt god morgon! Är hos mamma och pappa i Åmål och på deras udde som är helt magisk. Att vakna upp här är ju bara en dröm och speciellt nu när det ska vara så fint väder. Största fördelen med mitt jobb är att jag kan ta med det överallt. Ska spela in lite videos och göra recept mm. här nere så har med mig så galet mycket grejer. Wohoo taggad på jobb! Senare idag kommer en ny video där jag testar både choklad och 2 olika glutenfria grötar upp så missa inte det. Nu ska jag få i mig lite frukost så hörs snart! Puss, I

//English: It is enough that you look at the picture and you will see that I have a very good morning! Im at mom and dads place in Åmål and waking up here is just a dream, especially now when it will be so nice weather. The best thing about my job is that I can take it everywhere. Will record some videos and make recipes down here and I took with me so much stuff. Wohoo so excited to work! Later today I will post a new video where I’m testing both chocolate and two different gluten-free porriges so do not miss it. Now time for breakfast so talk to you soon! Love, I

VINNARE I ORAL-B TÄVLINGEN

oral-b

Nu mina vänner är vinnaren utsedd i Oral-B tävlingen och den lyckliga heter Jennifer som kommer vinna både upplevelsen + den grymma tandborsten Oral B professional care. Jag använder tandborsten tillsammans med tandkrämen Oral B 3D White som tar bort missfärgningar och gör tänderna vitare. Hur fantastiskt?! 🙂 Stort grattis till Jennifer som kommer bli kontaktad via mail.

(Inlägg i samarbete med Oral-B)

//English: Competition in swedish.

 

BRUNCH TIPS

brunchbrunch-3brunch-2brunch-1

Hej mina älsklingar! Måste visa bilder från den underbara brunchen jag var på igår med min älskade vän Natasha. Att äta en lyxig brunch i flera timmar tillsammans med vän/vänner är ju bara helt magiskt och så lyxigt! Igår testade vi Clarion Sign i Stockholm och det kan jag verkligen rekommendera! Så god mat och så vacker inredning. Den var ganska dyr dock (325kr/person) men så värt det! Käkade rotfruktsallad med chevre, tranbär, lax, risotto, grillade grönsaker och 2 tallrikar med fruktsallad, grädde, chokladmousse och choklad tryffel med kaffe. Alltså jag blir ju hungrig bara jag tänker på det. Älskar brunch och älskar att testa nya ställen så har ni något brunch tips? Puss, I

//English: Hi my sweeties! Have to show you pictures from yesterdays brunch with my lovely Natasha. To eat brunch with friends is just magic and so luxury! Yesterday we tried Clarien Sign in Stockholm and I can really recommend it! So good food and love the decor. It was quite expensive though (325kr / person) but so worth it! Ate roots with chevre, cranberry, salmon, risotto, grilled vegetables and two plates with fruit salad, cream, chocolate mousse and chocolate truffles with coffee. I get hungry just thinking about it 😀 Love, I

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!