Okategoriserade

FIRST SWIM OF THE YEAR

IMG_3644.JPG

Jag bjuder på den 😀

Alltså jag är typ den största badkrukan ever! Jag badar typ 1 gång om året bara för att kunna säga att jag har badat 😀 Haha. Min mamma och pappa kör både morgondopp, kvällsdopp och typ 3-4 dopp under dagen och njuter, men jag dör ju typ. Försökte verkligen att njuta och ha positiva känslor nu när jag skulle bada men alltså AJ vad kallt! Haha, ja ni ser ju på bilerna mamma fångade på mitt årets första (och antagligen enda) dopp 😀 haha. Har ni badat något i år? Är det någon annan som känner som mig eller gillar ni alla att bada? 😀 Puss, I

OBS! Vill också bara påminna att idag är sista dagen att anmäla sig till Tävlingen om att vinna en plats på träningsresan till Thailand. Mer info om tävlingen hittar du här och den asvlutas 23.59 idag.


//English: I bathe outdoors 1 once a year just to be able to say I have swum: D Haha. My mom and dad bathe both morning swim, evening swim and 3-4 times during the day and enjoying. I really tried to enjoy and have positive feelings yesterday but BRRR it was cold! Haha! As you can see on the pictures it´s this years first (and probably only) swim: D haha. Does anyone else feel like me or does all of you like to swim? : D Love, I

VOLLEYBOLL IN ÅMÅL

vollybollvollyboll2vollyboll3vollyboll4vollyboll1

Tycker ni att jag och min bror är lika? 🙂

God kväll hjärtan! Varje gång jag träffar en ny människa så frågar de vart jag kommer från? Mitt svar är Åmål och i 99% av fallen säger folk direkt… Fucking Åmål… och garvar sedan och försöker få mig att skratta med. Alltså är så trött på det 😀 Efter den där filmen så har folk en tråkig och grå uppfattning om Åmål men jag ska säga er att det stämmer inte! Inte en enda scen är inspelad  Åmål (förutom skylten som det står Åmål på) och jag ska säga er att Åmål är en vacker stad, speciellt på sommaren.

Igår var jag och kollade på en volleybollturnering som min bror och hans polare anordnar här i Åmål varje år och som har blivit riktigt lyckad! Superkul att hälften av lagen är från andra städer och kommer hit för att spela Volleyboll och sedan festa på kvällen. Så vill man kolla in Åmål nästa sommar så anmäl er till denna 😉 Haha. Jaja nu har jag gjort nog med reklam för Åmål. Dags för lite middag med familjen! Ha en fin söndagkväll så hörs vi imorgon igen. Puss, I

//English: Good evening my sweeties! Yesterday I watched a volleyball tournament that my brother and his friends organizes every year. Superfun that it has become so popular and people from other cities sign up. Now it´s time for dinner with family. Have a nice sunday evening and talk to you tomorrow! Love, I

THE BIKINI

trelika2trelika1trelika-3trelika5trelika41

Bikini – HERE

Alltså HUR snygg är inte den här bikinin? Det är min absoluta favorit för sommaren och jag bara älskar färgen och formen! Den är inte bara sjukt snygg utan även så skön och toppen passar perfekt till jeansshorts. MUMS! Bikinin kommer från Trelika och jag gör just nu ett samarbete med dem så de 100 första som handlar och anger koden WARG får hela 50% rabatt i hela webshoppen HÄR. Hur nice?! De har massa snygga badkläder så in och shoppa loss nu!

//English: How beautiful is this bikini? Its my favorite right now and I just love the color and the model. It´s not just stylish but also comfortable and fits perfect to jeans shorts. The bikini is from Trelika and I do a collaboration with them right now and the first 100 trading and enter the code WARG get a full 50% off the entire webshop HERE. How nice?! They have lot of stylish swimwear so go shopping now!

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!