Okategoriserade

LOVE MY NEW HAIR

rapunzel3rapunzel-2rapunzelrapunzel4

God kväll mina hjärtan! Idag har jag varit hos bästa Rapunzel och fixat mitt hår. Tack för alla grymma tips ni gav mig om hårfärg igår! Funderade på att göra slingor men min utväxt var för liten för det så blev att jag färgade utväxten helt blond istället och får spara ut så jag kan göra slingor tills nästa gång. Sedan satte jag i tejp som förtjockning och faktiskt lite förlängning då jag bad dem klippa ganska mycket på längden eftersom mina toppar var så slitna. Det här med sol och saltvatten är rena döden för håret så ska bannemej införskaffa en badmössa till Thailand + ta med Rapunzels grymma inpackning jag köpte 🙂 Kan verkligen rekommendera tejpen jag sätter i som förtjockning/förlängning. Den sliter inte alls på håret utan funkar typ mer som ett skydd. Visst blev det fint? Puss, I

//English: Good evening my sweeties! Was at Rapunzel today to fix my hair. Thank you for all tips about hair color you gave me yesterday. I colored outgrowth blonde and then I put extensions with tape in as a thickening and actually a little extension because this time I asked them to cut my hair pretty much. Can really recommend this tape I put in as thickening/extension. It does not wear at all on the hair but works as a protector instead. Do you like it? Love, I

(Inlägg i samarbete med Rapunzel)

NEED YOUR HELP! – WHAT HAIR COLOR?

header9

Hej mina älsklingar! Nu har jag landat i Sverige och ska snart springa iväg till gymmet! Var typ en månad sedan jag körde ett riktigt styrkepass och jag är faktiskt riktigt taggad! Wohoo. MEN jag behöver dock er hjälp då jag har sådan beslutsångest! Imorgon ska jag till Rapunzel och fixa frillan och jag vet inte vad jag ska köra på för färg?! Jag kommer att vilja vara blond men tycker ni jag ska färga mig helblond som jag är nu eller ska jag börja slinga det och spara ut lite av min egna råttfärg? Har ni tips/bilder på snygga blonda hårfärger så länka gärna så jag får lite inspo 🙂 Puss på er! <3

//English: Hi my sweeties! Just landed in Sweden and I will soon run to the gym. It was almost a moth ago that I had a real workout with weights and Im really excited to lift! Wohoo. BUT I really need your help now. Im going to Rapunzel tomorrow to fix my hair and I cant decide what hair color I want?! I want to be blonde but do you think I should dye all my hair as I am now, or should I start loop it, and save a little of my own drk blond color? Do you have tips/photos on stylish blonde hair colors so Please link so I get a little inspo 🙂 Love, I <3

NAMASTÉ

IMG_4555.JPGIMG_4554.JPGIMG_4556.JPG

God morgon mina hjärtan! Nu är den fantastiska yogaveckan slut och vi befinner oss nu i underbara Paris. Ska försöka komma ikapp lite med bloggningen då jag i stort sett varit nerkopplad i en hel vecka vilket varit fantastiskt skönt då jag annars är uppkopplad 24/7! Men jag åker hem imorgon så i veckan blir det massa nya uppdateringar i alla mina kanaler. Woop! Ovan ser ni veckans fantastiska bilder i #wargpower och jag älskar er kreativitet! Ni är magiska, tack för att ni delar med er <3 Idag kommer en ny härlig utmaning upp på youtube och som vanligt i bloggen imorgon kl 7.00 så jag hoppas ni alla är laddade 🙂 Puss, I

//English: Good morning sweeties! That magic yoga week has now come o an end and now in Paris until tomorrow. Above you can see all my favourite pics in #wargpower this week and you are amazing! Thank you for sharing so much inspiration! You are the best! Today I will post a new challenge on my youtube and tomorrow 7.00 on my blog. Hope you are excited 🙂 Love, I

metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!