BLOD, SVETT & BLÅMÄRKEN

 

God Morgon vänner! Är både stel, blå och blodig efter gårdagens Pole Dance pass. Råkade köra in mina nya fina naglar rakt i magen och gjorde en djup grop som inte ville sluta blöda! Haha inte lätt alltid. Löste det hela med att plåstra in magen 😀

Hade galet kul och det var värt smärtan!

Jag och Emilia efter träningen igår i våra PUMA toppar…

POLE DANCE FÖR HELA SLANTEN

Wihoo ikväll är det min favoritkväll då det är dags för Pole träning. LÄNGTAR hela dagen efter att den ska börja 🙂

Min klient Annica kör stenhårt på Pole för hon ska nämligen vara med och tävla i Battle Of The Pole i början av nästa år. Jag kommer att hjälpa henne med både stretch och dansdelen inför det här och ni kan följa hennes resa på video. Här kommer första avsnittet…

[youtube id=”7NUp0S-0vR0″]

Glöm heller inte att rösta på vår älskade Pole skola Studio Dancing Queen som är nominerade i årets Guld Hjärta.

Rösta HÄR!

NY FAVORITRÄTT

 Jag har fått en ny favoriträtt och det är Doctor Salads vegetariska variant på spagetti och köttfärssås. Så galet god! De har gjort spagetti på zucchini och sedan sin egna tomatsås med soltorkade tomater som serveras med en gluten och mjölkfri bechamelsås och mandlar. Jag brukar också köpa med en bit lax att ha till. MUMS! 

Är sugen på att laga tomat/köttfärssås hemma. Är det någon av er som vill dela med sig av ett favoritrecept kanske? 🙂

 

 

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!