God Morgon!
Idag ska jag och mitt hjärta till Centralbadet och ha en skön förmiddag. Först blir det PowerWalk dit, sedan träning och stretch och sedan mys resten. Båda två har alltid gasen i botten så en lugn förmiddag är vi båda värda 🙂
Hörs sedan…

Bra fredag idag. Stolt att jag klarade det praktiskaprovet så bra. Glad att jag har väldens goast och duktigaste pojkvän. Glad för att det har varit ett fantastiskt väder idag. Njutit av en låång promenad i solen runt Djurgården. Glad för att jag fått träffa och krama min fina vän Natasha. Trevligt att vara på mingel på nya GUESS butiken i Gallerian. Gott att njuta av en stor tallrik kvarg med blåbär och hallon tillsammans med pojkvän och bror. Glad att American Pie 2 går på 3:an 🙂
Bra fredag helt enkelt!
Jag och Natasha på Idolfinalen 2010 <3
För att fira att jag klarade det praktiska provet idag så har jag köpt min favoritlunch. Nu kanske ni tycker att jag är knäpp men valnötsbröd är det godaste jag vet och ska jag unna mig något så är det lätt det jag köper! Så min lunch idag blir en valnötsfralla på rågsurdeg direkt från stenugnsbageriet med cremecheese och skinka + 1 keso med skivad banan. Ska njuta av varenda tugga… ð