Jag är ju känd för att alltid äta kvarg, därav mitt passande namn Ida (k)warg. Idag taggade en av mina klasskompisar på PT-school mig i denna bilden då jag är kvargburken 😀
Jag har inspirerat både henne och hennes dotter till mera kvarg i livet ;D
Å herregud vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Har varit och dansat i 3 timmar i sträck. Först var det balett. Super bra balettlärare faktiskt. Efter det var det jazz med Zain. Shit vad kul jag hade! jag har inte tagit en kommersielldansklass på säkert 6 månader och jag njöt av varenda sekund! TACK bästa Zain för det!
Här har vi snyggingen…
Nu har jag precis kommit hem och fått i mig Sveriges största portion Köttfärssås med matvete och turkiskyoghurt. MUMS! Ibland undrar jag hur många liter min magsäck rymmer? Vart tar maten vägen liksom? Haha för jag är inte supermätt! Gott var det i alla fall!
Nu blir det ännu mera dans. Ska hålla privatlektioner, audition och vanlig undervisning och coachning. Måndagar består av dans hela dagen ut! Bra dag!
Igår var jag på middag och bowling med mina fina klassvänner på PT-school. Var superroligt att få träffa alla goa igen! Bowlingen gick väl hmmm… ja så där bra va ð Haha. Kul var det i alla fall! Vårat lag borde i alla fall fått pris för snyggast stil! ð
Här kommer lite bilder från igår…
Jag och söta Malin.
Brukar ha problem att hitta rätt storlek på skorna när jag ska bowla men nu jäklar hade de ett par bowlingskor till mig med…
Hela bästa klassen <3