♥ ♥ ♥

Har precis kommit hem efter att ha haft 4 privatlektioner + att jag har undervisat 3 klasser. Efter 5 timmar på raken utan rast och mat kommer jag hem och är ”prata-inte-med-mig-utan-ge-mig-mat-grinig”. Hur mycket jag än försöker i dessa lägen så går det inte att vara trevlig!

Tur att jag har världens bästa pojkvän som kommer hem och ger mig en iPhone 4 i för tidig födelsedagspresent. Min gamla iPhone är heeelt krashad både på glaset och innehållet 😀 haha! Nu finns det inget som kan få mig på dåligt humör igen.

Tack mitt finaste hjärta <3

OMEGA 3 TILLSKOTT

Nu när det börjar bli mörkt ute är det extra viktigt att få i sig Omega 3. Omega 3 är essentiella fettsyror vilket betyder att kroppen inte kan tillverka det utan att det måste tillföras genom kosten. Nästan alla människor behöver äta tillskott av Omega 3 om man inte äter sjukt mycket fet fisk. Det är bra för tex. håret, huden, naglarna, depressioner,det är inflammationsdämpande och kan förebygga många sjukdomar.

Själv äter jag minst 2 kapslar med Fiskleverolja om dagen från HEfitness. De innehåller Omega 3, A, D och E-vitamin och ni hittar det HÄR.

Både bra och billigt och just nu får ni 10% rabatt på alla HEfitness produkter. Det enda ni behöver göra är att skriva in idawarg som rabattkod.

DETTA VISSTE NI INTE OM MIG…

♥ Jag sover alltid med ögonbindel och öronproppar som en gammal kärring 😀

♥ Min favoritfärg är svart.

♥ Jag är för rastlös för att sola och solar nästan aldrig. (Solade 1 dag nu i somras)

♥ Spelade golf när jag var liten och valde mellan golf och dans.

♥ Älskar julen och tycker det är den bästa tidpunkten på hela året.

♥ Tyckte att matte var det roligaste ämnet i skolan och hade MVG.

♥ När jag var 12 år trodde alla att jag var 8 år. Lite sen i utvecklingen 🙂

♥ Är den enda i min familj som har blåa ögon och blond/råttfärgat hår. (Alla andra har bruna ögon och mörkbrunt hår)

Lika? NOT! Haha…

♥ Är inte helsvensk utan är 25% Tjeckoslovak.

♥ Var kamratstödjare i högstadiet.

♥ Hatar att kolla på film, speciellt skräckfilm.

♥ Skulle jag inte jobba med dans och träning skulle jag jobba med ekonomi.

♥ Jag älskar att sticka, virka och att sy och gör alltid det under jullovet.

♥ Det äckligaste sjuret jag vet är fiskar. FY!

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!