JULGALAN I GLOBEN IKVÄLL

God Morgon!

Uppe med tuppen. Ska iväg och ha en klient nu på morgonen. Efter det blir det fika med en vän och sedan mer julklappsshopping. Ikväll ska jag även ut på roligheter med Julgalegänget från Karlstad, vi ska gå och käka julbord och kolla på julgalan i Globen. Ska bli riktigt trevligt även om hela galan har fått ruskigt dålig kritik, minus 1. Men det får alla julgalor! Jag har lärt mig att tidningarna alltid dissar galorna och om en julgala ens får några pluspoäng så är den bra! 😀 Haha stackars artisterna!

I alla fall ska det bli trevligt!

FITNESSFESTIVALEN 2011

För någon helg sedan var det FitnessFestival i Göteborg. Tyvärr så missade jag denna tillställning då jag var i Karlstad och gigade på Julgalan. Verkligen tråkigt då många av mina klasskompisar från PT-School + lärare var där. Nästa år ska jag verkligen försöka att komma iväg på detta event med föreläsningar och alla Sveriges träningsfreaks samlade på ett och samma ställe! 🙂

Hur sugen blir man inte när man ser denna filmen… ? (några lärare från PT-school är med i filmen)

Vad det någon av er läsare som var där? Vad tyckte ni i sådana fall?

PERSONLIG TRÄNING

Har precis fått reda på att jag fått en plats på steg 2 på Personal training School nu till våren. Ser jag VERKLIGEN fram emot! Wihooo! Bästa skolan och bästa lärarna!

Ska ni anlita en PT så för eran egen skull, fråga vilken utbildning den har gått! Har under min korta tid som PT mött på hemska exempel och PTs som gett sina klienter skador för livet. Får ni en PT från Personal Training School så kan ni vara säkra på att denna har den kunskap som behövs! De släpper inte ut några som inte håller måttet där från! Ett litet tips bara 🙂

a href=”http://werun.nyheter24.se/idawarg/files/2011/12/20111214-174944.jpg”>20111214-174944.jpg

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!