FRUKOST/JULKLAPPS TIPS

Blev så glad igår när en av mina klienter kom in i gymmet och tackade mig och gav mig denna fantastiska julklapp…

Blev jätte glad! Tack snygga du 🙂

Har käkat naturellyoghurt med kvarg tillsammans med denna juvliga jul-musli till frukost. MUMS! Perfekt att äta till mellis eller ge bort som gåva till någon man tycker om 🙂

DAGS FÖR JULFEST

Dags att möta upp Sibel och resten av ”Julgaleteamet” för att käka julbord och kolla på showen i Globen.

Är helsvart i transparent, spets och sammet. Älskar min nya hårfärg! Tack bästa Alex på Saxess by Alex <3

MYSIGASTE DAGEN PÅ LÄNGE

Å vilken mysig dag detta har varit! Verkligen länge sedan jag hade en sådan skön dag utan stress! Efter att ha jobbat tränade jag själv och idag var det benen och rumpan som fick jobba hårt. Känner att jag tappat lite volym det senaste då jag enbart kört massa kondition och vill ha lite mer kött på benen igen 🙂

Efter träningen mötte jag upp min kära vän Dan på EH på Sveavägen. Såååå himla mysigt cafe! Vill inreda min lägenhet så! MYS! Var i alla fall väldigt trevligt att äntligen få spendera någon timme med Dan. Blir inte så ofta nu längre då vi båda har fullt upp!

Vill också ha ett Olivträd hemma…

Dan är lika trevlig som vanligt och snackar i telefon ;D

Kändes lite som en fjällstuga…

Efter att ha fikat mötte jag upp Lilla P inne i stan och lunchade. Lika trevligt varje gång att tränna min Little Pee <3

Nu blir det dusch, packning och smink…

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!