Gick upp 6.30 imorse! Är iväg och är coach på discotävling för mina elever. Spännande! Håll tummarna för oss 🙂
God Kväll!
Mycket skön dag idag! Först jobbade jag hemifrån hela förmiddagen och sedan var jag på möte med Dansagenturen. Vi håller på att planera stora projekt framöver. Kommer krävas sjukt mycket jobb från mitt och Celinas håll men vi kommer lära oss massor. Ser jag fram emot!
Jag och min Celina <3
Efter mötet var jag på gymmet och hade en klient. Egentligen skulle jag haft 3 st idag men det är sjukdomstider och därav 2 avbok så drack kaffe och myste med min underbara chef <3
Ikväll blir det bara lugt med mys och mat för imorgon ska jag upp tiiiidigt och iväg och vara coach för alla mina discoelever. Första tävlingen i år! Nervöst ð
Svar på kommentar…
Hej Ida!
Jag är en tjej som rider och jag behöver stretcha höftböjarna men har ingen aning om hur. Kan du ge något tips? Jag behöver även träna upp deltamuskeln och bli starkare i bäckenet och bålen, har du några tips på övningar som jag kan göra för att träna upp musklerna kring dessa partier? Skulle vara till stor hjälp!
SVAR:
[videofyme id=”392811″]