SVAR:
[videofyme id=”395049″]
SVAR:
[videofyme id=”395049″]
Thaimat, OnePice, mys och kvarg med passionsfrukt framför melodifestivalen.
Riktigt stolt över alla dansare som gjorde ett fantastiskt jobb och roligt att de uppmärksammar dem! Det går frammåt! Bäst ikväll var David Lindgren med dansarna Sasha, Lisa, Mario och David! Wow det började sprätta i benen och jag ville ställa mig upp och dansa! wihoo.
Vem var eran favorit i kvällens program?
Efter en lång dag med massa discodunk så är jag helt färdig! Vi tog hem storslam! Vann med båda grupperna jag tränar vilket känns fantastiskt för mig!
De yngre tjejerna i -11 års klassen fick en plats till EM. i sommar och för den nystartade gruppen JOY i 12-15 års klassen så var det premiärdans idag och för några i gruppen var det första tävlingen någonsin! Spännande och är så stolt över alla och fantastisk glad att vi lyckades knipa första platsen 🙂 Wihoo.
Här är jag och tjejerna i JOY efter vinsten.