POLE DANCE FRAMSTEG

Bra dag. Morgon Promenad, Biopremiär och nu har jag varit på Pole Dance på Pole Fitness.

Har hoppat på fortsättningskursen då jag är lite ivrig på att lära mig och lätt blir uttråkad om det inte är någon utmaning. 3:e gången idag och jag känner själv att jag blivit tåligare och sjukt mycket bättre redan. Wihoo. Idag hängde jag upp och ner utan att hålla i mig utan några problem. Min första lektion för 3 veckor sedan så kändes det näst intill omöjligt då jag föll som en sten ner till golvet när jag släppte händerna. Skam den som ger sig!

Måste också berömma den fantastiskt duktiga och snygga läraren Vinni på Pole Fitness där jag dansar. Rekommenderar henne!

Nu ska jag njuta av en låt av den fantastiska artisten som tyvärr lämnat oss idag! R.I.P. Whitney Huston! Tråkig historia! DROGER ÄR INTE BRA! Till alla er som håller på med sådan skit, tänk om!

Bästa låten…

BIOSNACKS

Många förknippar bio med godis popcorn ocv läsk. Själv valde kag lite mer proteinrikt snacks i form av keso med nötter och torkad frukt. Lika gott som godis fast mer näring! Perfekt!

Vad äter ni på bion?

Bilder från biopremiären idag…

20120212-173438.jpg

20120212-173514.jpg

20120212-173541.jpg

20120212-173606.jpg

20120212-173633.jpg

BIOPREMIÄR – SEAN BANAN INUTI SEANFRIKA

Idag ska jag på biopremiär av min vän Sean Banans egna långfilm. GALET stolt över honom! Han är verkligen en person som följer sina drömmar och jag är så glad över att han har lyckats så bra! Detta året är han hetare än någonsin då han både varit med i Melodifestivalen och sedan släppt en långfilm. Riktigt HÄFTIGT!

Jag och Sean i soimras på The Voice Street Dance School Summer Camp.

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!