TRÄNING, LUNCH OCH JOBB

Efter en fantastisk rolig Pole Dance lektion och en 30 min solig promenad har jag nu fått i mig en god räksallad med ägg och Avocadokräm och är nu på väg mot vallentuna för att undervisa. Massa coching står på schemat och kommer nog vara en nervös stämning i danssalen idag då det på lördag är dags för tävling.

20120223-141431.jpg

DANCING TIMEZ

Nu är träningskläderna på och dags att bege sig iväg för dagens fysiska aktiviteter som idag består av Pole Dance. Hittade ett gammalt linne med 80-tals mönster på som jag tog på mig. Jag gillar det och blir glad av lite neon i vardagen 😀

STEL

God Morgon!

Är lite smått stel i kroppen idag då det blev dans i 4 timmar igår när jag undervisade + att träningsvärken från mitt rumppass här om dagen har smugit sig på. Härligt det! Ska försöka ta det så lugnt det bara går nu på morgonen för att hämta och spara energi till resten av dagens aktiviteter och jobb.

Ska först till Pole Fitness och köra ett pass och sedan ska jag ut till Vallentuna och coacha i hela 5 timmar i sträck. De har nämligen satt in extra lektioner då det är dags för tävling nu på lördag. Spännande!

Först, frukost framför datorn.

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!