STORT GRATTIS

Var riktigt roligt att vara med mina elever på tävling igår och ett STORT GRATTIS till alla fina resultat! Är en mycket stolt coach!

I högsta klassen juniorer så knep vi både första och andra platsen. 1:a Erika Holm & 2:a Olivia Holm.

Erica och Josefine tog en mycket fin andra plats i pardisco vilket gör att de nu kommit upp i högsta klassen och ska vara med och tävla om en plats i Landslaget.

Fick många fler fantastiska resultat men har ej bild på alla. Återigen ett STORT GRATTIS! 🙂

Någon av er läsare som var på tävlingen igår? Hur gick det för er?

BEACH 2012

Sommaren börjar närma sig med stormsteg, 3 månader kvar innan första sommarmånaden är här och alla vill komma i form inför bikinisäsongen. Därför kommer jag nu starta denna kategori som jag döper till BEACH 2012, där jag kommer ge bästa tipsen på hur man kommer i form inför sommaren.

Kommer komma några tips i veckan med start nu imorgon.

DANSA PÅ SPORTLOVET

Vill passa på att tipsa alla danssugna själar där ute att sportlovet är räddat! DiAmbra kommer hålla i grymma Workshops under nästa vecka med bla. Erica Sobol från USA. Don´t miss it!

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!