VILL JAG HA BARN? HUR LÄNGE HAR JAG VARIT VEGAN?

 

God morgon älsklingar! Postade en Q&A på min youtube i veckan där jag svarar på frågorna nedan som mina snapchatföljare ställt. Vill ni följa mig på snapchat så heter jag idawarg där 🙂

FRÅGORNA:
★ Hur länge har jag varit vegan?
★Vilket är min favoritresa?
★ Hur träffades jag och Pärlan?
★Favoritmaträtt?
★ Vad är det bästa med att träna?
★ Vad är det sämsta med Pärlan?
★ Hur går det med nya lägenheten?
★ Favoritfilm sedan jag var barn?
★ Vilken hårfärg skulle jag färga om jag var tvungen att välja en galen hårfärg?
★ Vad skulle jag döpa mitt barn till om jag fick ett?
★ Varför började jag träna?
★ Vart skulle jag resa om jag fick resa vart som helst i världen?
★ Gillar jag Marcus och Martinus?
★ Vilken är min favoritlåt av M&M?
★ Skulle jag kunna äta på en restaurang som inte har vegansk mat?
★ Vill jag ha barn?
★ Vad är det bästa/sämsta med att vara en offentlig person?

 

NU BÖRJAR DET NÄRMA SIG FLYTT

Foto: Lisa Höök

God lördag älsklingar! Hoppas ni alla mår toppen. Själv är jag pepp som bara den. Denna helgen börjar vi packa ihop lägenheten på riktigt och flyttlasset kommer gå om exakt en vecka. Wohoo. Dock så kommer vi flytta rakt in i renoveringskaos men men så får det vara nu. Kommer leva utan diskbänk i 1 månad, utan möbler, utan garderober osv. men vi kommer ändå bo i vår älskade nya våning. Ska bli så galt coolt! Det här är faktiskt den första lägenheten jag bor i på riktigt som jag själv äger. Jag har ägt 3 st innan men de har jag bara bott någon tillfällig snabbis i. Nu kommer jag äntligen få bo och inreda en lägenhet som jag äger. FETT! Ni får påminna mig om denna lyckan sedan när jag börjar klaga på renoveringskaos 😀

Nej nu ska jag få i mig frukost och sedan ska jag på yogapass innan en av er läsare kommer hit och hämtar min älskade soffa. OMG kan inte fatta att jag ska skiljas från min älskling?! Jaja en vecka utan soffa och bord får jag fixa. Får duka upp en flyttlåda här och sitta på golvet. haha. Ha en grym dag älsklingar! Puss, I


♥ Reklam för Chiquelle ♥ Just det, på bilderna ovan har jag på mig kläder från Chiquelle då jag gjort ett samarbete med dem på youtube. Anger ni koden: IDAWARG så får ni 15% rabatt på hela sajten http://chiquelle.se. Tror det är sista dagen idag som koden gäller. Vill ni se allt vad jag shoppade kan ni göra det på videon nedan.

IBLAND ÄR DET BARA ATT BITA IHOP OCH KÖRA

God morgon vänner! Hoppas ni mår toppen idag? Själv är jag så sjukt stel i kroppen efter gårdagens träningsass. Gårdagen var verkligen helt perfket! Började med ett yogapass med meditation följt av frukost i lugn och ro. Sedan tog jag en liten promenad till Marisol för helaing. Efter det tog jag ännu en promenad för att medverka i en podcast med Gert Fylking. Efter det blev det promenad hem för att sedan ta mig till gymmet. Podcastinspelningen tog längre tid än jag trot vilket gjorde att jag var lite trött och sjukt opepp på att gå till gymmet men SÅ skönt att jag gjorde det! Ibland måste man bara tvinga sig. Nu går jag till gymmet 2-3 gånger i veckan och tycker det är perfekt! Går jag fler blir så blir det bara en stress och går jag färre så blir det så sjukt jobbigt att ta sig dit 😀 haha det är en fin balans det där!

Igår körde jag passet nedan…

UPPVÄRMNING:
10 min crosstrainer

SUPERSET 1:
10 benpress
15/sida enbenshöftlyft
X 3

SUPERSET 2:
15 latsdrag
15 hantellyft åt sidan
X 3

SUPERSET 3:
10 rygglyft med vikt
12/sida utfall med vikt
X 3

AVSLUTADE MED:
12 ”gynmaskin”
X 3

Mycket skönt pass med bra kontakt. Men gud vad hungrig jag var på kvällen! Åt och åt och åt och vaknade hungrig inatt! Haha blir alltid så varje dag jag tränar. Helt galet vad mycket hungrigare jag blir av att träna. Blir ni också det?

 

 

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!