DAGS ATT BÖRJA SPRINGA WARGEN

Hade egentligen tänkt att springa istället för att gå imorse men det funkade inte då mina knän och benhinnor gjorde ont.

Måste dock komma igång med min löpning nu då jag ska springa tjejmilen i september :S Scaaary! Haha. Vet exakt varför jag har ont och det är för att jag sprungit i gymskorna utomhus och sedan kört massa tung benträning utan att stretcha. Så ska vara noga med att stretcha ut vader och rumpa och sedan köra ett upptrappningsschema på löpningen (självklart i riktiga löpskor) med mål att ta mig runt 1 mil i september. Kommer dela med mig av mina löpprogram så håll utkik 🙂

Någon av er läsare som ska vara med och springa tjejmilen?

English: I really need to start practice my running because I should run a race (6,3 miles) in September! Scaaary! :S

Right now I can´t run because my knees and legs are hurting and I know exactly why. I have been running in the wrong shoes and I also need to stretch my calves and butt. I will start with an increasing running schedule and I will share it here on the blog 🙂


VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG

Hej alla gamla och nya läsare och välkommen till min nya blogg här på Modette!

För er som inte känner mig så heter jag Ida Warg och är ägare av den här bloggen – Sveriges populäraste träningsblogg! Jag är utbildad Personlig Tränare och Kostrådgivare och är en riktig hälsonörd ut i fingerspetsarna 🙂

Här kommer ni hitta massor med tränings- och kosttips, övningar, träningsprogram och jag är också väldigt noga med att svara på så mycket kommentarer som möjligt. Jag vill helt enkelt fungera som er egen Personliga Tränare online 🙂

Varje vecka med start på måndag så har jag något som heter veckans utmaning som jag hoppas ni hänger med på? Kolla in denna veckas utmaning HÄR.

Ni hittar mig även på instagram @idasfitness

(OBS! @idawarg är ett fakeonto)

För att komma direkt till min blogg så är det bara att använda adressen idasfitness.se

 

UNDERBARA MORGONPROMENAD

God Morgon vänner! Vaknade kl 5.00 imorse pga. att jetlagen fortfarande sitter i. Men det kändes som om det var meningen för annars hade jag inte hunnit med den underbart vackra promenaden på Djurgården. Wow vilken vacker morgon och jag är så tacksam att jag fick chans att uppleva den!

Morgonpromenade är som terapi för mig, mår så bra av dem! Undertiden lyssnade jag på en av mina favoritlåtar för tillfället…

Någon av er som morgontränat?

 

English: Good Morning friends! I woke up at 5 am this morning. The jetlag is still there. But I think it was meant to be, otherwise I´ve never experience the wonderful PowerWalk. Wow what a beautiful morning and I am so grateful that I got the chance to experience it!
Morning walks is like therapy for me and them make me so happy.

 Meanwhile, I listened to one of my favorite songs at the moment …

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!