SENASTE VECKORNA PÅ INSTAGRAM

För ännu mer träningsinspiration följ mig på instagram @idasfitness

(OBS! @idawarg är ett fakekonto!!!)

1. Muscle babe ;D // 2. Organic lunch. Yummie! // 3. Min ”fastadrink” // 4. Ny favoritmjukisdress från PUMA.

1. Fixade nya fina guld/leopardnaglar hos Celina. // 2. Hade ett trevligt lunchmöte med Puma-gänget. // 3. Startade varje morogon förra veckan med ett yogapass. // 4. Njöt av årets första höstdag och det var strålande sol.

1. Dog lite efter ett jobbigt Crossfitpass. // 2. Hade konsultationsmöte med Gina på Mocco. // 3. Drack en uppiggande spirulinadrink på jobbet. // 4. Körde ett PT-pass med grymma Annica.

VECKANS UTMANING – NU SPRINGER VI!

Happy Monday everybody! Måndag och supertaggad som vanligt 🙂 Denna veckan är det dags för en ny utmaning igen och eftersom det är Tjejmilen denna veckans så känns det så naturligt att följa temat och köra löpning som veckans utmaning.

Jag utmanar er läsare till att springa minst totalt 2,2 mil (22km) innan denna veckans slut. 

Man kan också anmäla sin blogg och utmana sina läsare. Posta bilden ovan och länka detta inlägg –> http://nyheter24.se/modette/idawarg/?p=15307 och lämna sedan en kommentar om att ni är med (glöm inte skriva med er bloggadress). Kommer sedan göra ett inlägg med länk till alla bloggar som är med :)

Kommer även ha samma utmaning på instagram (@idasfitness) där ni också kan delta och hashtaga #idasfitness

SÅ VEM ÄR PÅ VECKANS UTMANING?! LET´S RUN!

CROSSFIT ÖVNINGAR

 Puh idag blev en riktigt härlig och aktiv söndag! Det är sådana söndagar som får mig att bli återhämtad från veckornas jobbmaraton!

Började dagen med 50 min svettig yoga. Passet jag körde imorse på YogoBe med Magnus var riktigt jobbigt. Rekommenderar verkligen det för er som har anmält er. (För er som inte har det kan ni gå in HÄR och ange koden idawarg när ni registrerar er så får ni 1 mån gratis!)

Efter det har jag promenerat runt hela Östermalm på lägenhetsvisningar. Så kul och hoppas verkligen på att hitta drömboendet inom kort!

När visningarna var klara så käkade jag 2 av mina proteinbollar och joggade iväg till gymmet för att träna. Blev inspirerad av alla bilder från loppet Tough Viking som jag sett på FaceBook och Instagram så därför bestämde jag mig för att köra ett riktigt jobbigt Crossfitpass. Någon av er läsare som deltagit i detta galna lopp idag?

Blev totalt 3 olika kombinationer/pass och 42 min intensiv träning och jag hade blodsmak i munnen efter. Här kommer en av kombinationerna och de andra 2 kommer i veckan…

 

 

 

 

bloglovin
metro mode rekommenderar

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!